Kokosowy olejek do ciała Bielenda

Hej :)

Tak jak średnio lubię olejki do ciała ,tak ten bardzo polubiłam .  A czemu tak uważam ?Dowiecie się niżej :)

A oto kosmetyk który umilał mi wakacje :)


Kupiłam go na promocji w Rossku .  Wiedziałam że chcę jego używać tylko latem . Opakowanie samo w sobie jest fajne i miłe dla oka . Jedyny minus pompka mi się popsuła.  Ale dałam radę go używać:)

Uwielbiam balsam do ciała kokosowy z Bielendy.  Miałam nadzieję że zapach będzie podobny .  I ine myliłam się.  Jest to taki słodki kokos.  Uwielbiam go:)

A jak z działaniem?

Olejek łatwo wsmarowuje się w skórę .  Nie jest tłusty,co jest jego dużym plusem . Skóra po nim jest nawilżona i taka miękka .  Zostawiał taką warstewkę na skórze ale mi to nie przeszkadzało.

Czy jestem z niego zadowolona?
Tak i to bardzo .  Następne lato też jego będzie:)

Znacie ten produkt ?
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Akurat używam masła do ciała The Body Shop Coconut i pachnie przebosko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki bielendy 😍

    Zapraszam, jestem tu nowa 😢
    https://clickastris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach kokosa<3
    A wiesz, że mi bardzo często pompki i spraje się psują/są wadliwe od początku ?:D Bardzo mnie to irytuje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za bielendą nie nadążam, bardzo chce przetestować tyle ich produktów, że pewnie znikną z półki zanim do nich dotrę. Z serii kokosowej miałam 2 produkty na oku, acz przede wszystkim zależało mi na sprayu do buzi... oczywiście nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię zapach kokosa, ale olejku nie znam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)