ShinyBox lato 2018 :)

Hej :)

Wczoraj zawitało do mnie lipcowe pudełko Shiny:) Jak nigdy było już kolo południa :)Mogłam się nim więc nacieszyć cały dzień :)

A oto przegląd co się w nim znalazło.

Hello Nature Maska Olejek z Jagód Acai
Cena 24.99 zł / 250 ml

Tak średnio mnie ucieszył ten kosmetyk. Moje włosy ostatnio lubią im mniej tym lepiej . Ale wypróbuję i może go polubię.  W sumie moja poprzednia maska jest na wykończeniu . A Shiny chyba w myślach mi czyta :)




A produkt  był wymienny. Można było dostać Olejek do ciała arganowy, odżywkę do włosów, maski do włosów i masła do ciała . I było masło do ciało kokosowe . Szkoda że mi się ono nie trafiło . Bardziej bym się wtedy cieszyła :)

Dezodorant Fa Island Vibes Dream
Cena 8.19 zł /150 ml



Niby mnie cieszy ten produkt a z drugiej strony średnio.  Fajny ma zapach i to jest na plus . Ale cóż ja preferuję antyperspiranty w kulce.  I mam już swego ulubieńca w tej kategorii . Wypróbuję go pomimo i zobaczę jak się sprawdzi .

Produkt był wymienny . Można dostać inna wersję zapachową oraz antyperspirant w kulce.  Z tamtego ostatniego bym się cieszyła bardo :)

Raisin Zestaw naklejek wodnych na paznokcie
Cena ok 5 zł /zestaw


Naklejki na paznokcie to w sumie fajny gadżet.  Możemy tym sposobom upiększyć je :) Ja je oddam jednak dalej ,bo mało kiedy maluję paznokcie . Ale ucieszył mnie ten mały prezencik.

Biotaniqe Multi Biomask Maska Lift & Ultra Clean
Cena 4.79 zł / 2 × 5 ml


Maseczka zawsze się przyda i z niej się cieszę:) Dolną zostawiłam dla siebie a górną oddałam.  Miałam z tej marki juz maseczki i były średnie.  Może ta się okaże inna. Z chęcią wypróbuję :)

Collibre Swiss Collagen Drink
Cena 9 zł / 140 ml



Kolagen o smaku owoców tropikalnych. Średnio mnie zachwyca to . Wypróbuję pewnie ale nie piję takich specyfików . Z jednej strony jestem z niego zadowolona a z drugiej nie . I ma bardzo krótki termin przydatności do spożycia.  Jeśli ktoś lubi takie suplementy, to będzie zadowolony :)

Tria Krem regenerujący -nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc
Cena 49.95 zł / 50 ml


Z tego kremu jesteś średnio zadowolona.  I nie dlatego że jest słaby czy coś.  Tylko w tamtym mc w pudełku miałam ten sam . Jestem z niego zadowolona i z chęcią go używam.  Ten pójdzie dalej .

Ten produkto był wymienny.  I jest to wybór klientek . 

Stara Mydlarnia Argan krem do rąk i paznokci. 
Cena 17 zł / 75 ml

Jestem z kremu zadowolona . Co tam że to mój już 9 😀 Ale przyda mi się w chłodniejsze dni . Z chęcią będę go używać . Ze Starej Mydlarni zawsze chciałam wypróbować coś.  I się strafiło.  Fajnie co nie :)?

Tu produkt był wymienny z kremami wodnymi do twarzy.  Jestem bardzo ciekawa tych kremów.

No to lato mamy w pelni i jestem ciekawa sierpniowego pudełka :)



Jak zawsze ulotki i oczywiście kody zniżkowe  . Może tym razem na coś się skuszę :)

Upominkiem dodatkowym był Voucher DrBarbara na 24-miesięczny dostęp do planu zdrowotno-medycznego.  I właśnie nad nim się zastanawiam :)Bo przepisy mnie kuszą :)

Była też próbka kremu i poleciała ona dalej.

Co sadzicie tym razem i lipcowym pudelku :)?
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nigdy nie kupowałam tego pudełeczka, ale lubię oglądać jego zawartość :) bardzo inspirujące i lubię poznawać nowe kosmetyki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i ja lubię czytać o innych pudełkach i kosmetykach:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Od ponad 2 lat nie kupuję tego typu pudełek i przez ten czas żadne mi się nie podobało. Z tego w ogóle nie byłabym zadowolona. Do tego jak na wakacyjną edycję wypada ono strasznie słabo. Zawartość mogłaby się w sumie pojawić w każdym innym miesiącu... Ale z tego co widzę ludzie z tych pudełkowych firm już dawno temu przestali się starać ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobało :)Bo nie patrzę na pory roku, jeśli chodzi o kosmetyki :)Jedynie kremy używam lekkie do twarzy latem .

      Usuń
  3. ja swoje idę jutro odebrać z poczty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juże pewnie dawno odebrałaś je :) I jak się podobała zawartość jego :)?

      Usuń
  4. Ja tak samo wolę antyperspiranty w kulce i tak samo jak Ty nie używam takich naklejek na paznokcie 😁resztą kosmetyków ciekawa 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :) To jednak coś mamy wspólnego co nie używamy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak bardzo 😀Ale nie wiem czy spróbuję go 😀Jednak ja od takich specyfików z daleka się trzymam.

      Usuń
  6. E nawet nie tak źle, choć nadal słabo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi większą część się podoba kosmetyków :)Ale oczywiście nie wszystko . Cześć z nich już poszła do innego domu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)