Lekki mus do ciała Nivea

Hej :)

Przychodzę do Was z recenzją mojego jednego z ulubieńcow☺

Lubię takie kosmetyki i z chęcią je używam ☺

A oto przedstawiam Wam Lekki mus do pielęgnacji ciała Dzika malina & Biała herbata .


Mus jest przeznaczony do suchej skóry.  I tu jest mały problem . On nie nadaje się do niej 😀 Inaczej mówiąc jest za lekki. Taka skóra jak wiadomo potrzebuje porządnego nawilżenia.

Kosmetyk znajduje się w podobnym opakowaniu, jak mus do mycia ciała . Jest ono wygodne i ładne dla oka ☺



Wchłania się szybko co jest latem dużym plusem  . Czy nawilża? Pewnie :) Moja skóra czuje się ukojona i nawilżona.  Plus nie czuć kosmetyku po rozsmarowaniu na ciele i można ubrań piżamę od razu.


A to postać tego musu . To taka przyjemna dla oka pianka😀Ją rozsmarowujemy na ciele po prostu ☺A zapach ma cudowny . Dla mnie pachnie slodką maliną 😀Zapach herbaty jest bardzo dla mnie delikatny i ledwo wyczuwalny.

Znacie ten kosmetyk :)? Co o nim sądzicie :)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Dla mnie bardzo średnie są te musy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) I tak samo jego skóra:)

      Usuń
  2. Już czuję zapach malin😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na niego ochotę, ale chyba bardziej na zieloną wersję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam Teo musu ale w końcu muszę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten produkt, bo czytałam wiele recenzji o nim. Sama jednak nie stosowałam, ale mam skórę suchą więc chyba średnio by mi się sprawdził ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam go i uwielbiam go za zapach :) Pachnie naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)Ciekawe jak inne warianty pachną :)Miałaś może :)?

      Usuń
  7. Nie miałam, go, ale jakoś pianki mnie mało kuszą, więc nie wiem czy kiedyś spróbuje, bo jak one lekkie to tylko u mnie na lato się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato najbardziej się nadają. A ta jest lekka i naprawdę fajna :)

      Usuń
  8. Nie znam tego produktu, ale myślę, że jego zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :)Bo ładnie i tak słodko pachnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)