Woda różana do twarzy i ciała Beauty Marrakech

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu który polubiłam po pierwszym użyciu :)

Jak wiecie woda różana to dobry hydrolat :) Wiele może pomóc a nawet zdziałać cuda na naszej twarzy :)

A oto jego odsłona :)


Ta woda była w jednym z pudełek Shinybox:) Skradła moje serduszko zapachem i działaniem :) Co mi się podoba jest w małej podręcznej buteleczce.  Można zabrać ją na wyjazd co jest dużym plusem :) Atomizer swietnie zdaje robotę i nie zacina się . Wylatuje z niego dość spora mgiełka ,która otula naszą twarz . Co mi się jeszcze podoba nie trzeba długo czekać na wchłonięcie kosmetyku .


A jak z działaniem ? Woda różana świetnie nawilża i nie muszę używać rano kremu . Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Poprawiła mi kondycję mojej skóry i z tego jestem bardzo zadowolona . Jej zapach jest naprawdę bardzo przyjemny :)

Jeśli gdzieś ją dostanę to z chęcią kupię .

Mieliście ten kosmetyk? Co o nim sądzicie :)?
Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)