Shinybox 6 years together czyli 6 lat z nami jest 😀

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z urodzinowym Shiny:) Były do wyboru 3 pudełka :standard ,premium i VIP.  Ja załapałam się na VIP i tym sposobem dostałam 11 kosmetyków:)


Czy jestem z niego zadowolona :)? Dowiecie się niżej o tym :)

    Bell HYPOAllergenic Intense Colour              Moisturing Lipstick   Cena . 16.99 zł / szt.




No właśnie czy jestem zadowolona znowu z szminki o kolorze czerwonym? Nie bardzo :) To nie mój kolor i będzie znowu do oddania . Ale sama w sobie jest fajna i sunie po ustach.

         Clean Hands Mydło antybakteryjne
         Cena  2.49 / 90 g




Mydło jak mydło ale się przydaje . Używam je i ma ładny zapach :) Taka właśnie malinka połączona z miętą . Czy jest antybakteryjne nie stwierdzę :)

       Efektima  Clatyfing Mask Maseczka                  glinkowa oczyszczająca
        Cena  ok. 2.28 zł / 7 ml


Z maseczki w pudełku  zawsze się cieszę . Z chęcią użyję jej też . Jestem bardzo jej ciekawa bo jest to maseczka glinkowa:)

Delia Balsam do ust w sztyfcie Sun Fun
Cena ok. 7 zł / 3,8 g


Jestem bardzo zadowolona że trafił się balsam do ust . Przyda się latem gdy nadejdą cieplejsze dni . Sunie gładko po ustach i ma przyjemny zapach :) I do  tego zawiera filtry UVA oraz UVB.

            Nutka Szampon do włosów
             Cena  12.99 zł / 222 ml


Jestem zadowolona że się znalazł w pudełku :) Bardzo mnie ta firma zaciekawiła. Był mix rodzajów.  Do mnie trafiła wersja hipoalergiczna .


Dr . Coco Woda kokosowa  
Cena 4. 99 zł / 350 ml


Butelki już nie mam i nawet nie wiem jak to się stało że zniknęła z lodówki :)  Kokos i kosmetyki kokosowe uwielbiam.  Wodę z kokosa też :) Ale wodę kokosową w butelkach nie cierpię :) I tyle w tym temacie. Aż łyka spróbowałam :)

Te dwa produkty były też w wersji premium .

Efektima Kuracja do zmęczonych nóg dla kobiet w ciąży Mama-Care 
Cena 11.93 zł / 150 ml 


Produkt w sam sobie bardzo fajny jest . Ale cóż nie dla mnie :) Nie jestem w ciąży ani nie mam zmęczonych nóg i opuchniętych.  Oddałam ten żel w dobre ręce i wiem że ta osoba jest z niego bardzo zadowolona :)Przecież kosmetyki dla kobiet w ciąży nie muszą być używane tylko przez nie. 

To był produkt  VIP i był wymienny . Jest to wybór klientek :)

Tria Krem regenerująco-nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc 
Cena 49.95 zł / 50 ml



Krem bardzo mnie zaciekawił a do tego jest Farmony :) Lubię tą firmę ,więc w tym kremie też pokładam nadzieje :)  

Był to produkt VIP i oczywiście wymienny. 

Kueshi Krem do twarzy z filtrem SPF 50 
Cena 63 zł / 35 ml


Bardzo jestem z tego produktu zadowolona. Uwielbiam tą firmę i każdy jej kosmetyk jest świetny :)  Kremik przyda mi się na wyjazd w sam raz .  Co mi się podoba jest małych gabarytów. 

Loffme Płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku 
Cena 19 zł / 4 szt .


Każdy z nas używa płatki do demakijażu . Ale no właśnie a kto używał wielokrotnego użytku?  Jestem bardzo ich ciekawa . Jest to nowość na naszym rynku zapewne. 

Schwarzkopf Got2b #OhMyNude Tame It Softly 
Suchy ,lekki olejek do włosów w mgiełce


Olejek do włosów w mgiełce ? To dopiero wynalazek :) Jak  nie używam pianek i żeli to tak tego kosmetyku jestem ciekawa. Niby ma nie przetłuszczać włosów.  Zobaczymy jak się sprawdzi :)

Produkt był wymienny i mi trafił się lepszy produkt :) Bo tamten drugi mam już z innego pudełka. 


Dodana jeszcze była próbka serum do twarzy Biały Jeleń . Oddałam tą próbkę bo i tak nie użyję. 


No i już to koniec :) Uff sporo było kosmetyków tym razem :) 

Co Wam się spodobało? 




Rozbawiła mnie ta nalepka w Shiny :)
Wszystkiego najlepszego Shiny i następnych 6 lat życzę :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Najbardziej ciekawi mnie krem Kueshi i Tria reszta to średnia zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się bardzo podoba kolor tej pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi nie bardzo bo nie lubię czerwonych ust mieć :)I mi nie pasuje ten kolor

      Usuń
  3. Niby urodzinowy box, a szału za bardzo nie ma. Krem Kueshi może być fajny, reszta przeciętniacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się prawie wszystko podoba :)Ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  4. Każdy lubi co innego :)Tak kremy mnie też interesują:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)