ShinyBox Get The New Look

Hej:)

Przychodzę o Was z nową odsłoną pudełka Shiny . Tym razem zmienili obydwa pudełka co jest dużym plusem . A oto przegląd co się z nim znalazło.

Mesauda Milano Błyszczyk Extreme Gloss  Cena ok 44 zł / szt.

Błyszczyk przypadł mi do gustu i stał się moim ulubieńcem . Połyskuje jak obiecuje producent, ale wiadomo który tak nie robi błyszczyk :) Nie klei mi się i dobrze nosi mi się go na ustach . A kolor na szczęście nie jest tak bardzoczerwony . Jest bardziej zbliżony do mojego naturalnego koloru warg i jest to kolor rózowy połączony z czerwonym . Co mi się podoba  to podbija mój kolor  naturalny . Bardzo jestem zadawolona że się znalazł w pudełku.

Produkt był wymienny z kredką . Co mi się podoba samemu się wybierało co się chce.


Chusteczki do demakijażu z minerałami z Morza Martwego Seacret   Cena ok. 104 zł / opakowanie



No właśnie nie wiem co myśleć o tym produkcie  Jest on najdroższy z całego pudełka. Mało kiedy się maluję więc chusteczki poczekają aż je użyję  A tak to takie używam do zmywania kurzu w domu :)


Color Corrector Crayon- kamulflujący korektor w kredce Golden Rose  Cena ok  11.90 zł / 4 g

Korektor mi się nie przyda , więc go oddałam w dobre ręcę . Ale produkt uważam sam w sobie za ciekawy . Wypróbowałam go i naprawdę jest jedwabisty i ma lekką fakture .

Produkt był wymienny .

Cosmic Aura- dezodorant perfumowany w sprayu  C- Thru  Cena  18.99 zł / 75 ml





Z tego produktu jestem bardzo zadowolona . Lubię używać takie perfumy jesienią i zimą . Ten sobie poczeka troszkę , ale może skuszę się na niego też w cieplejsze dni :) Zapach dla mnie jest trochę pudrowy i ciężko mi stwierdzić czym pachnie

Mus pod prycznic i do kąpieli Piwonia - Słodki migdał Nutka  Cena ok. 9 zł  / 222 ml

Uwielbiam takie kosmetyki i z chęcią go użyję . Pachnie dla mnie bardziej piwonią niż migdałem . Ale zapach sam w sobie jest fajniutki :)

Produkt był wymienny.

Emulsja do higieny intymnej Nutka

Próbka czegoś co jest stałym produktem w mojej pielęgnacji. Z chęcią wypróbuję dla mnie tą nowość.

Unieszczam rabat jakby ktoś chciał z niego skorzystać :)

Jestem zadowolona z pudełka z tym miesiącu  . Wszystkie prawie kosmetyki użyję i są dla mnie nowościami .

A Wam przypadło do gustu ? Co Wam się pooba z niego ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ciekawa jestem tego kremu pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zawartość kiepska, ale nie jestem fanką tego pudełka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko błyszczyk by mi się nie przydał reszta spoko, zwłaszcza perfumy cthru mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk polubiłam :)a te perfumy dla mnie mają zapach mydła :)I nie wiem nawet czemu :)

      Usuń
  5. Pięknie pachnie i narazie tylko to wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)