Nowości z ostatnich miesięcy

Hej :)

Mało tu teraz jestem bo miałam trochę zajęte dni i brak czasu na cokolwiek.  Ogólnie więcej jestem na dworze niż w domu .
Nowości pokazuję bez kolorówki z ostatniej promocji w Rossmannie. To w innym poście pokażę:)

A oto co mi się pojawiło w ostatnich miesiącach.  Nie jest tego dużo, bo nie potrzebuję aż tylu kosmetyków.

 O tak jeden z tych żeli bardzo polubiłam i musiałam sobie go jeszcze dokupić.  Przy okazji inne wpadły :) Cena ich jest podobna do żeli Isany.  Tanio a jak ładnie pachnie :)
 Mus do ciała Dove nie miałam i z chęcią kupiłam.  Jestem ciekawa jego. Moi ulubieńcy w tej kategorii to Nivea . A jeszcze jedno to kokosowy zapach 😀 A ja kocham kokosowe zapachy 😀

Drugi żel znam ale różany a ten ma być taki świeży.  Zobaczymy jak będzie pachniał :) Jestem na plus jeśli chodzi o konsystencję,bo jest taka jak w różanej odsłonie.

 Olejek węglowy do mycia ciała to dla mnie też nowość.  Uwielbiam z tej serii produkty do twarzy . Mam nadzieję że ten też będzie fajny :)

Mydło jak mydło . Myje i tyle .

Żel ten dostałam gratis za polubienie na fb.  Użyje wiadomo :)

 Szampon z Yves Rachel był na przecenie więc wzięłam go . Pierwszy raz mam szampony z tej firmy i jestem ciekawa jego .

Gratis za samo kupienie dostałam małą kosmetyczkę z przyrządzami do pedicure.
 Serum z Perfecty dorwałam w Biedronce za śmieszne pieniądze.  Lubię go i z chęcią wróciłam znowu do niego.  Nadal sprawia że moja skóra twarzy jest nawilżona :)

I znowu powrót :) Olejek do mycia twarzy Kokos & Aloes Bielendy bardzo polubiłam :)Moja twarz była po nim w świetnej kondycji . Powrót był tylko kwestią czasu :)

O tak jedna z nowośći i do tego na przecenie:) Sodowy puder do mycia twarzy Bielendy może się okazać fajny :)Zobaczę jak będzie się spisywał:)



 Wszystkie maseczki to dla mnie nowość :) Żadnej z tych nie miałam i jestem ich ciekawa . Do tego kupiłam praktycznie wszystkie taniej 😀

 Malutkie odlewki perfum ze strony iperfumy.  Byłam ciekawa bardzo tego sklepu i się nie zawiodłam :)Polecam gorąco :)
 Zamówiłam sobie próbki kosmetyków.  Jedynie musiałam ponieść opłatę przesyłki.  Firma ogólnie jest dość droga ale ma fajne kosmetyki. Kto nie zna Organique . No kto :)

Nie mam pędźli do pudru więc wzięłam najtańsze 😀 A co tam i tak mało się maluję:)

I to tyle tego. Nie jest tego dużo ale starczy mi do lata spokojnie . 
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Najbatdziej zaciekawiły mnie maseczki bo uwielbiam maseczki!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty. Większości nie używałam, ale zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No dla mnie też większość to nowości :)

      Usuń
  3. Żele cosmia są bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś takie pędzle ;-)
    Nie są złe
    Blog modowy ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super:) Ja się mało kiedy maluję to i nie potrzebuję lepszych :)

      Usuń
  5. Sodowy puder mnie ciekawi ;) A marka nazywa się Yves Rocher a nie "Rachel" ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)