ShinyBox with Natura

Hej :)

Tym razem nawet się nie obejrzałam a już było nowe pudełko u mnie :) Tym razem sms przyszedł póżno i box był już od kilku godzin u mnie .

Shiny tym razem z drogerią Natura przygotował boxa.

Czy mi się spodobał zapraszam niżej o czytania :)

Szampon Vitality & Shine Naobay    Cena ok. 50 zł / 100ml  Travel Size

Takiego szamponu do mycia włosów nigdy nie miałam . Cieszę się że był w pudełku i z chęcią wypróbuję . Fajnie że jest w mniejszej wersji , bo można go wziąć na wyjazdy . I ja zamierzam tak własnie zrobić:)
Jest to szampon organiczny i wegański o pięknym , orzeżwiającym zapachu . Proukt zawiera 99 % składników pochodzenia naturalnego .

Maska do twarzy płachtowa 7th Heaven   Cena ok. 11 zł

Maska jak maska :) Cieszę się że znalazła się w pudełku i z chęcią ją wypróbuję. Nie pamiętam czy mialam z tej firmy coś , więc tym bardziej to la mnie nowość. A ja maseczki uwielbiam :) Mam Błotną maskę nawilżającą z materiału bambusowego . Prawda że fajnie brzmi :)?


Naturalna woda różana w spray'u  Beauty Marakech   Cerna 7.20 zł / 50 ml  Travel Size

Miałam kiedyś wodę różaną i zapach jej mnie odtrącał od używania jej . Może tym razem będzie inaczej. Cóż przekonam się jak coś:) Ale jestem ciekawa jej i to bardzo :)Jest to 100% naturalny hydrolat.

Fashion Color Shine & Care Lipstick Kobo   Cena 13.49 żł  / szt.

Pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Może bym się ucieszyła z niej , no ale trafił mi się czerwony kolor.  Przyjemna jest na ustach i nie przesuszy ich tak napewno jak matowe szminki .


Lakier hybrydowy Color IT Silcare   Cena 11.99 zł / 6g

No właśnie ten produkt mnie nie cieszy . Ma ładny kolor taki żółty i w sam raz na wakacje się nadaje. No ale ja nie używam  hybryd i mało kiedy maluję paznokcie:)

Ochronna pomadka do ust Lip Sun Protection SPF 15   BLOC  Cena 24 zł / szt.



Uwielbiam mazidła do ust i bardzo się cieszę z niej . Ma trochę pudrową dla mnie konsystencję ,albo mi się tylko tak wydaje :) Jeden minus że krótki termin jest i w sam raz na wakację by była .

 To był wymienny produkt . Można było jeszcze trafić na tusz o rzęs SO CHIC ! . Jednak tusz by mnie tak nie cieszył.

Baton z żurawiną i malinami , w polewie jogurtowej SmartFood   5.99 żł/ szt.

Nie wiem czy się cieszę z batonu. Chyba bym wolała co innego dostać Zjem go ale nie przepadam za takimi batonami .

Biały Jeleń Aksamitna Kuracja do pielęgnacji twarzy

I znalazła się też próbka kremu . Użyję ją z chęcią i to dziś:)

No i to by było na tyle :) Z części produktów jestem bardzo zaowolona a z drugiej nie .

A jak Wam się podoba w tym mc pudełko:)?

Pozdrawiam:)



Komentarze

  1. Całkiem fajna zawartość, jednak bez wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To racja:) Ale ta próbka kremu zrobiła na mojej twarzy wow:) Jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)