ShinyBox It's a Girls World

Hej:)

Przychodzę do Was z bardzo spóżnionym postem. Brak ostatnio czasu i chęci na co kolwiek spowodował że mało tu byłam. Ale wróciłam spowrotem tu :)

A oto jak zawsze przegląd tego co znalazło się w pudełku. I oczywiście piszę własnymi słowami .

Olejek do demakijażu twarzy i oczu GoCranberry  Cena ok. 29 zł / 150 ml

Produkt otrzymały klientki których marcowy ShinyBox był przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.

Olejek mnie zaciekawił ,ale nie użyję go . Mało kiedy się maluję i oddałam go w dobre ręcę . Tam chociaż się nie zmarnuje a ja użyję reszte prouktów do demakijażu które posiadam:)


Antyoksydacyjny krem pod oczy bio Feel Free   Cena ok. 67 zł / 20 ml

Nowa marka na rynku hiszpańskim a tym bardziej u nas . Podobny jest wizualnie do kremu Naobay. Jest to produkt prawie 100% naturalny . Jestem go bardzo ciekawa i z chęcia go używać będę. Podejrzewam że będzię tak samo dobrze wydajny jak krem po oczy Naobay.





Maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab Novex   Cena ok. 8 zł /100 g

Maseczka właśnie tej firmy mi się skonczyła i ta będzie następna w kolejce. Cieszę się że znalazła się w pudełku . Jeśli bedzię dobrze nawilżała moje włosy , to jestem na tak . Jest to wersja Travel Size ,czyli w sam raz na wyjazdy.

Sztyft na odrosty i siwe włosy Instant Cover Bielenda   Cena 16.70 zł / 4,3 g

Ten produkt wywołał skrajne emocje. Wiele dziewczyn dostało złe kolory, inne jeszcze nie farbują włosów a pewnie żadna nie ma jeszcze siwych włosów. Ja wypróbowałam go i średnio jestem zadowolona. Miałam bardziej tłuste włosy po nim i musiałam je szybko umyć. Może się przyda ale wątpię w to . Już wolę chyba mieć odrosty niż je zakrywać. Po prostu to taki gadżet do zabawy i eksperymentów.



Podkład matujący Mineral Velvet Skin Delia   Cena 10.40 zł / 35 ml

Maluszek co mnie cieszy bo mało kiedy się maluję. Użyłam go już i jest lekki bardzo . Nie jest za bardzo kryjący i nie każdemu może to pasować . Ja nie potrzebuję dużego krycia , pomimo że mam cerę mieszaną . Jeden plus skóra twarzy mi nie świeciła. I po kilku godzinach staje się nie wioczny, jak by go nie było na twarzy .


Puder brązujący Sun Kissed Powder Miyo    Cena 15.99 zł /  40 g

Był to produkt wymienny . Tym razem nie było między cenami dużej róznicy . Co mnie bardzo cieszy akurat.

Dostałam pocałunek słónca i  już go  wypróbowałam wczoraj :) Trochę ciężko się rozprowadza ,ale ja mam taki problem z bronzerami. Jesr subtelny i nie zrobi krzywdy nikomu . Fajny zapach ma :)
I matowy jest to przyznam rację. Nie świeciła mi się twarz po nim . Jestem zadowolona z niego :) I będę go używać 10 lat hahaah.


Chusteczka brązująca do ciała Efektima  Cena 1.87 zł / 2 szt.

Produkt ten był jako upominek . Czy jestem z niego zadowolona ? Nie bardzo. Nie używam takich produktów. Preferuję tylko opalenizne naturalną. Ale się nie zmarnuje bo oddam w dobre ręcę.

Oprócz tego w pudełku były jak zawsze ulotki i kod do Kontigo.  Jak ktoś chce to zamieszczam go :)Ważny jest do 22.04.

I to by było na tyle . Czy jestem zadowolona z pudełka ? Pomimo że 2 produktów nie użyję, to jestem zadowolona. Zawsze coś nowego się znajduje w pudełkach co mnie zachwyci.

A Wy kupujecie ShinyBox ? Co Wam się spoobało tym razem ? Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Najważniejsze, ze Tobie się podoba zawartość. Ja Shiny nie kupowałam, ale mnie ta zawartość nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na dwa produkty - podoba mi się, tym bardziej, że shiny nie lubię;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)