Krem nawilżający Liście manuka Ziaja

Hej:)

Ciężko mi się ten post pisało , bo właściwie nie wiem co na temat tego kremu napisać. Nie jest zły i jestem z niego zadowolona w miarę .


Krem mieści się w niewielkiej tubie, ale jest dość wydajny :)Mam go już rok i jeszcze na następny zostanie :)Używam go tylko na pewne partie twarzy. Na czoło bo mam tam najwięcej zaskórników i na brodę .


Jest lekki i nietłusty i mi to przypasowało bardzo :)Jakiś czas czuć go na twarzy, ale mi to nie przeszkadza . Redukuje zmiany na twarzy ale nie wszystkie .Na te świeże działa najlepiej i najszybciej :)Czy nazwilża myślę że trochę tak . Nie jest to super nawilżenie a bardziej zmatowienie cery .

I to chyba wszystko co mogę się wypowiedzieć na jego temat :)

A jedno przyznam polubiłam go :)

Znacie go :)?  Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)