Balsam do ciała Barnangen Nutritive Body Lotion

Hej:)

Przychodzę do Was z następnym postem :)

Jakiś czas czemu w pudełku ShinyBox można było dostać o to ten balsam . Bardzo mnie on zaciekawił , bo nigdy nie miałam go .

Zawiera malinę moroszka oraz 7 % ochronnego Cold Crem . Przeznaczony jest dla suchej i bardzo suchej skóry . Ja sama takiej skóry nie mam , ale z chęcią go używam .

Czy się sprawdza ? Tak , jak najbardziej :) Nawilża skorę ciała i sprawia że jest ona ładna w dotyku . Zostawia przez jakiś czas taką poświatę ale nie jest tłusty . Raczej dla mnie jest trochę wodnisty .Nie muszę go dużo uzywać by nawilżyć ciało. Dobrze się rozprowadza , co jest dużym plusem .

Jeśli czesto go używacie to o dziwo nie jest wcale taki wydajny . Niby ma 400 ml i sama myślałam że będę go uzywać okolo 2 mc . A tu taka niespodzianka:) Może to i lepiej bo nie każdemu spodoba się jego zapach . Jest bardzo specyficzny i dla mnie pachnie mentolem połączonym z maliną . I to nie jest taki słodki zapach .

Powiem tak przypadł mi do gustu i jestem ciekawa innych wariantów zaopachowych .

Znacie go i używaliście ? Co sądzicie o nim ? Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)