ShinyBox Love czyli lutowe pudełko

Hej :)

Przychodzę do Was ze świeżym pudelkiem ShinyBox. W tym mc były Walentynki a co za tym idzie pudełko też jest w tym klimacie . Ale zawartość już nie koniecznie . Co mi się spodobało a co nie bardzo napiszę jak zawsze nizej . Oczywiście jak zawsze swoimi słowami :)


Olimp Labs Therm Line Fast     Cena za opakowanie 60.72 zł

Suplement diety dla tych co chcą szybko zgubić masę ciała i pozbyć się cellulitu. No własnię czyli to nie dla mnie i nie spróbuję nawet tych tabletek . Jedynie mogę oddać albo wyrzucić . Nie jestem  zadowolona że ten produkt był w pudełku . Nie każda z nas się odchudza przecież .


 Flos-Lek Pharma Regenerująca maska do włosów    Cena 24.99 zł / 200ml Jest to produkt wymienny .

Maska mi się podoba nawet i z chęcią ją wypróbuję . Maska jest przeznaczona do włosów suchych , zniszczonych  i farbowanych .  Ja zapuszczam teraz swoje naturalne i nie koniecznie maseczka jest do moich włosów . Ale jak już mam to zostanie u mnie :) Jest to linia specjalistyczna .


Kueshi Woda  miceralna  Cena ok. 32 zł / 100 ml   Produkt otrzymały klientki których pudełko było minimum drugie w jednej i tej samej subskrypcji lub miały aktywny pakiet .

Fajny produkt i z chęcia go wypróbuję . Polubiłam tą markę i cieszę się że znowu jest w pudełku .  Nie trzeba tego produktu spłukiwać , co jest dla mnie dużym plusem . Stosować rano lub wieczorem używając bawełnianej ściereczki lub wacika . Oczyszcza ,nawilża i uspakaja naszą skórę twarzy . I czego chcieć więcej od tego produktu prawda :)?


I Want  Zestaw " Simple " do cery normalnej i mieszanej   Cena 0.95 zł / zestaw  Travel Size

Malutki zestaw kosmetyków  w sam raz na krótki wyjazd . Zawiera tonik nawilżający oraz emulsję nawilżającą . Jest to produkt  Made in Korea. Z chęcią użyję tych produktów . Są przeznaczone do mojej cery , z czego  się bardzo cieszę .

 Smart Girls Get more czyli pomadka do ust w płynie Colour Rich Super Matt  Cena 15.99 zł / szt.

Pomadka jednym słowem może się komuś podobać , jeśli wpadł fajny kolor. Mi dostał się różowy i na moich ustach wygląda tandetnie. Niestety z tego produktu nie jestem absolutnie zadowolona.

Purederm Malinowo - kolagenowa maska do twarzy 4.95 zł /szt.

Mam z tej serii maseczkę zakupioną w Biedronce . Można było je własnie tam kupić i ta chyba też była tam. Użyję ją równieź , bo lubię takie maseczki . Jestem na tak i to bardzo .

Tołpa Regenerująca maska na naczynka " Green naczynka " 5.99 zł / 2 x 6 ml

Maseczka do cery naczynkowej redukuje naczynka i regeneruje podraźnioną skórę . Maszeczkę chyba oddam mamie , chociaż też jestem ciekawa jej .


Bergamo Ampułka serum ze ślimaka i Krem do twarzy DNA Wrinkle Upominki

Dostaliśmy w pudełkach 2 upominki w postaci tych małych próbek . Z chęcią je użyję i przekonam się czy są dobre . Ampułka bardzo mnie ciekawi .

Cleanhands Ochronny krem do rąk 2 w 1 -antybakteryjny i nawilżajacy 6..99 zł / opak.

Jestrm bardzo zadowolona że krem znalazł się w pudełku Shiny . Już go wczoraj wypróbowałam i jestem na tak .  Krem potrzebuje chwili by się wchłonąć. Dosyć dobrze nawilza .Najlepiej używa mi się przed spaniem kremy do rąk i ten też tak zamierzam używać.  Jestem zadowolona z niego.





I pełno oczywiście jak zawsze makulatury.  Chociaż zaciekawiła mnie jedna oferta dotycząca kursu na dietetyka.  Oczywiście też są tam zniżki różne do sklepów .



No i nadszedł koniec :)Czy jestem zadowolona z nowego pudełka Shiny? W sumie jestem . Oprócz 2 produktów wszystko użyję.  A nawet podzielę się z mamą 😀

Co sądzicie o nowym pudełku Shiny ?

A mam jesszcze drugie pudełko spod ich skrzydeł.  I niebawem pokaże go też 😀

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ta maseczka z Purederm to mój hit stycznia - w biedronce kosztowała jakieś 3,50 i jak tylko jeszcze je widzę, to wykupuję zapasy =) Co do reszty, to znowu mam wrażenie, że Shiny podbija wartość pudełka czymś, co kompletnie nie powinno się tam znaleźć. Wcześniej jakieś programy z dietą, teraz tabsy ... Pudełko kosmetyczne nie daj się =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak tabletki nie są konieczne w takich pudełkach . A mi maseczka jedna z tej serii średnio podpasowała.

      Usuń
  2. Maseczkę Purederm mam w swoich zapasach.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuję :) Chętnie bym takie przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)