Moje małe zakupy:)

Hej :)

Ostatnio bardzo mało kupuję kosmetyków. Nie mam takiej potrzeby a po drugie mam to co potrzebuję.  Zazwyczaj kupuję to co mi się kończy. To właśnie u mnie nazywa się zmniejszaniem kosmetyków  w domku i mi się udaje :)

Jedynie najwięcej przychodzi mi kosmetyków z ShinyBox.  Ale tu też na bieżącą je używam :)Bo jak już się coś kończy to wtedy dostaję to w boxie.  Chyba oni mi czytają tam w myślach 😀

A oto przegląd tego co mi wpadło ostatnio w rączki 😀


Żel do mycia twarzy Green Pharmacy będę pierwszy raz używała. Zobaczę jak się spisze . Mój ulubieniec jest na wykończeniu,więc ten zaraz wyląduje w łazience :)

Zachwycona opiniami o tej firmie postanowiłam wypróbować peeling malinowy z domieszką cukru . Wolę takie niż te solne . Jestemple ciekawa bardzo jego a wiem że firma Organic Shop robi fajne apetycznie kosmetyki.  Ale on sobie trochę poczeka:)


Musy z Nivea uwielbiam :)Tej wersji jeszcze nie miałam.  A i kupiłam go za śmieszną cenę w Biedronce.  Co to jest ponad 5 zł prawda 😀? A jak wiadomo one kosztuje o wiele więcej 😀Żal było nie brać 😀

Udało mi się ograniczyć kupowanie żele i mam tylko aż dwa 😀Jeden w łazience a drugi czekający ☺


Perfumy dostałam od cioci i mi średnio podpasowały.  Może latem ten zapach będzie inny . Wiecie taki zapach jak by kadzidełka były w nich .Perfumy są z Niemiec  . I pewnie tam tylko je zakupicie lub przez internet .



Maseczki czyli to co lubię 😀 Żadnej z niej nie miałam i czekają na swoją kolej .

Nie są to duże zakupy ale zawsze coś :)I używam je regularnie :)

Co znacie z tych kosmetyków :)?Co Wam się sprawdziło :)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. też uwielbiam maseczki i ich zdecydowanie nigdy nie jest za dużo. ;) żel do twarzy miałam, podobał mi się, podobnie jak ten mus z Nivea. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam czy żel mi podpasuje. Ale widzę że bedzie fajny :) A musy to prawda są super i tak samo maseczki :)

      Usuń
  2. Kocham ich maseczki ;D
    Zapraszam do siebie ;)
    https://pheosiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Body scrub od Organic Shop z chęcią bym wypróbowała. Niedawno skończyłam jeden o pięknym zapachu trawy cytrynowej i jestem zachwycona, więc chętnie kupię też malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tego zapachu, bo pierwszy raz widzę opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mi nie przypasował :)Ale może zmienię zdanie w cieplejsze dni .Nie jest taki słodki tylko bardziej orientalny.

      Usuń
  5. Ja juz w ogole nie kupuje kosmetykow. Mam taki zapas, ze ho, ho ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten mus do ciała od Nivea :D jest idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam żel do twarzy GP i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)