Intensywnie nawilżający krem z olejkiem kokosowym Miya

Hej:)

Przychodzę do Was z nowym postem o fajnym kosmetyku:) Ogólnie krem mam już od maja i od tamtej pory go używam.

Krem nadaje się do twarzy, dłoni i ciała. Ja go używam do twarzy i od jakiegoś czasu do stóp. Nadaje się do wszystkich typów cery . Nie zapycha mnie co jest dużym plusem. Nie zawiera silikonów ,
psrafiny, olejów mineralnych, PEG-ów i barwników . Co mi się podoba dość wysoko jest olej kokosowy w składzie.



Kremik świętnie nawilża i czuję to aż do wieczora na twarzy . Nie jest taki lekki ale dobrze rozmarowuje. Na plus duży zasługuje że szybko się wchłania i ładnie trzyma się na nim makijaż. Do stóp też nie najgorzej się sprawdza . Sprawia że w miarę są mekkie i ładne w dotyku . Tak naprawdę innym podpasuje do twarzy a innym do ciała . A próbowałam go też do dłoni i tu też się sprawdza.

Jak widać ten krem ma multi zastosowań . I do prawie każdej częsci ciała się nada :)
I  jest bardzo wydajny . Kłopot będzie by go użyć do terminu przydatności .

Lubicie ten krem ? Macie coś z tej serii? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ciekawią mnie te kremy bo każdy pisze o nich co innego. Jednym się sprawdza a drugim nie. Ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie że u każdego inaczej się sprawują:)

      Usuń
  2. JA widziałem te kremy w SPP i sporo dobrych opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :)Ale wiadomo każdy z nas ma inną urodę:)

      Usuń
  3. Gdzieś w zapasach czeka na mnie wersja niebieska, której jestem bardzo ciekawa, ale obecnie mam z milion kremów w zapasie =)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe szczęscie mam tylko 3 które używam i zero zapasów jeśli chodzi o kremy do twarzy :) Obserwuję i zaglądam do Ciebie zawsze:)

      Usuń
  4. Czytałam o tej marce na blogach, ale nie stosowałam żadnej wersji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)