Styczniowy Shinybox 2018 :)

Hej :)

Wiem pełno już jest recenzje o tym pudełku na blogach . Ja jak zawsze opiszę swoimi słowami kosmetyki 😀

No to zaczynam ☺

Tym razem Shinybox Winter Wonderland obiecuje nam domowe spa w zaciszu własnej łazienki :)

A jak wygląda zawartość?


Całość wygląda tak 😀 A ten zapach wydobywający się z pudełka to był cud dla nosa :) Tak pachniały kule i całe pudełko przeszło tym zapachem .




Kule do kąpieli Daisy Fun 3 szt. kosztują 15.60 zł.

Zapach ich był cudowny i już ich nie mam 😀Zabrał mi ktoś z rodziny i sam użył 😀 Ja sama nie używam takich rzeczy do kąpieli. Jeden plus u mnie nie zmarnują się nigdy w domu takie kosmetyki . Mam zawsze komu je oddać 😀 Podobało mi się że był to mix zapachów .


Błoto z Morza Martwego -417 kosztuje około 55 zł / 500ml
Ten kosmetyk był wymienny . Można było dostać jeszcze maseczkę do włosów błotną.

Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i z chęcią go wypróbuję.  Podobno zmniejsza bóle stawów i kości.  Czyli to kosmetyk dla mnie :)


Odbudowujqcy krem pod oczy Naobay kosztuje 105 zł /20 ml

Shiny pokazał ten kosmetyk jako gwataktowany i był jedyny ujawniony na fb.

Używam go już i jestem zadowolona z niego. Fajnie nawilża i nie lepi się.  Praktycznie po założeniu go nie czuję co jest dużym plusem :) Zobaczę czy poradzi sobie z moimi cieniami :)


Błyszczyk do ust Miyo kosztuje 11.99 zł/4 ml

Akurat uwielbiam błyszczyki do ust i ucieszyłam się z niego bardzo . Kolor wydaje się taki sobie ale na ustach jest świetny.  Na ustach migocze fajnie i sprawia że są ładniejsze.  Na wakacje w sam raz :)


Lakier do paznokci Gel Effect So Chic! kosztuje 7.99 zł /10 ml

Lakier jak lakier nic specjalnego . Kolor w sam na wakacje.  To taki sobie fiolecik. Pomalowałam nim paznokcie i na drugi dzień odpryskiwał mi.  Ma w sobie specjalna żelową bazę która ma sprawić że będzie trwały.  Hm bym nie powiedziała.  Ale sam w sobie jest fajny . Ja ogólnie mało kiedy maluje paznokcie i nie używam hybryd.


Pumeks hammam Maroko sklep kosztuje 6.52 zł za sztukę.

Jestem bardzo go ciekawa i z chęcią wypróbuję.  Wykonany jest z glinki czerwonej i ma w sobie bardzo przyjazne minerały.  Taki naturalny pumekt to jest coś :)



Chusteczki do higieny intymnej Mama Care Efektima Pharmacare kosztuje 1.64 zł/2 szt.

Chyba najmniej jestem zadowolona z tego produktu . Ale z chęcią wypróbuję pomimo że wolę żele do higieny intymnej.  W sam raz na wyjazdy przydadzą się.




Dodatkowy prezent  to suplement diety
F-VIT C Formeds

Nie używam takich suplementów więc go oddałam w dobre ręce.

Jak wrażenia?

Jestem zadowolona z pudełka i wszystko użyje oprócz suplementu .

A Wam jak się podoba pudełko? Zakochanych kosmetyków jesteście zadowolone ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)