Masełko do ciała z The Body Shop

Hej :)

Ostatnio mam mniej czasu na pisanie ale nie porzuciłam bloga:)

Przychodzę do Was z recenzją kosmetyku ,który mnie zachwycił.  Miałam już parę wariantów zapachowych jego.



Masełko znajduje się w małym plastikowym opakowaniu.  To akurat jest mniejsza wersja jego . Wystarcza mi on na 2 tyg . A tak mam jeszcze wersję z mango .

Ta wersja pachniała mlekiem i miodem . Nie był to mocny zapach jak w innych wersjach .


Cena też kusząca prawda ?😁 Za 50 ml to już tak tanio nie jest.  Ja dlatego kupuję je na promocji  i to bardziej korzystnie wychodzi .


Masełko w tej wersji jest mniej treściwe niż w innych wersjach . Nie jest taka masełkowata i dobrze się rozprowadza na skórze ciała. 

A jak z działaniem? Powiem tam nawilża bardzo dobrze i dość szybko się wchłania.

Mam ochotę jeszcze na inne wersje.  Jestem bardzo zadowolona z tego produktu.  I polecam każdemu :)

Mieliście te masełka? Co sądzicie o nich ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)