Szampon do włosów siła i blask Garnier Fructis

Hej :)

Zawsze mam problem jak opisać szampon który używam. W sumie co można o nim powiedzieć.  To że myje i jaki ma zapach.  To chyba wszystko.



Jest to szampon z nową formułą bez parabenów.  Moje włosy to odczuły i to bardzo. Zaczęły mi się przetłuszczać na potęgę,ale już lepiej z nimi .

Szampon zawiera wyciąg z grejpfruta oraz witamin B3 i B6.

Ogólnie mam błyszczące włosy,więc w sumie szampony tylko pomagają mi utrzymać ten efekt bardziej .
Mocniejsze to nie wiem czy są 😀

Pomimo że nie lubię zapachu cytrusów w kosmetykach  ,to ten ma przyjemny .

A jak jego działanie? Jak każdy inny szampon . Pachnie i myje i tyle 😀

Bo co możemy więcej wymagać od nich . Chyba nic prawda ?
Od tego mamy odżywki i maski przeznaczone do włosów.

Jakie szampony polecacie? Mieliście ten ?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)