Piękna przed Świętami -Zimowa pielęgnacja włosów i Twoja świąteczna fryzura

Hej :)

Moje włosy zimą są bardziej przetłumaczone i mało używam kosmetyków do ich pielęgnacji.  Stawiam bardziej na minimalizm i zawsze tak było u mnie :)

Używam praktycznie jednego szamponu i jak się ten skończy to następny.  I taka technika najlepiej mi się sprawdza . Bo po co mam mieć w łazience otwartych 10 szamponów i pełno odżywek.

Włosy zimą mają na sobie czapki, które jak wiadomo ocieplają nam głowę.  A tak przy okazji niszczą nam trochę włosy i sprawiają że bardziej się przetluszczają. Ale coś za coś prawda ?

A oto moja garstka kosmetyków które używam teraz . A i nie patrzę na to jaka jest pora roku . Takie jakie mam kosmetyki to je używam.


Moja mała trójeczka która używam.  Dwa kosmetyki po szamponów używam na przemian :) Więcej oczywiście napisze w oddzielnych recenzjach :) Odżywka do ciemnych włosów sprawia że włosy dają się rozczesywać.  Olejek arganowy dobrze sprawuje się na moje końcówki.  A szampon Fructis jak to szampon myje i tyle :)

A te kosmetyki mam zamiar wprowadzić jak skończę coś z tej trójki.  No może maseczka wcześniej pójdzie w ruch :) Przecież odżywianie przyda się też włosom :)



No i to tyle :)Mało używam bo jeśli chodzi o włosy stawiam jak pisałam na minimalizm :)Wolę używać to co mam i jak się skończą użyć następne:)

A fryzurę jaką będę miała :)?

Nic odkrywczego :) Przeciągnę moje włosy trochę prostownicą i tyle . Stawiam na minimalizm też w tej kwestii :) Tak jak lubię :)

Post jest 3 częścią wyzwania prowadzonego przez portal trustedcosmetics.pl i autorkę bloga rozowa-szminka.blogspot.com .

Zapraszam dziewczyny do wyzwania :) Sama lubię czytać takie posty :)

A Wy co używacie do włosów? Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)