Piękna przed Świętami -rozgrzewające zimowe zapachy

Hej :)

I tu mam problem z tym postem :) Nie używam dużo zapachów i tylko to co mi zostało z tamtej zimy.

I jak mi się kończy to kupuję następne.  I nie zawsze są to perfumy.

Co jeszcze lubię z zapachów :)? A już wiem świeczki.  Tylko ja je zbieram a nie palę:) Już mam swoją małą kolekcje :)


A oto moja kolekcja świeczek i nie są to wszystkie :) Tak zapach też dają oczywiście ale nie palę ich 😀


Tak wiem jako blogerka kosmetyczna powinnam mieć dużo tego 😀

A ja używam tylko tych dwóch pachnideł w tym czasie.

Mgiełka z Avonu ma zapach taki ,że na lato się nie nadaje . Więc pierwszy raz zimą na codzień używam jej 😀Mgiełki z Avonu uwielbiam i na lato już mam kupiony inny zapach 😀

A tamtenie pierwszy gagatek to nawet nie perfumy a bardziej dezodorant perfumowany.  Bo chyba to tak się nazywa prawda dziewczyny :)?

Został mi z tamtej zimy i czas go wykończyć :) Oczywiście użyje go tym razem tylko na specjalne okazje 😀

Muszę rozejrzeć się tym razem za perfumami fajnymi .

Widzicie sami z tym postem mam największy kłopot.  Mam najmniej jeśli chodzi o zapachu i tu lubię minimalizm.

Post jest wyzwaniem portalu trustedcosmetics oraz blogerki http://rozowa-szminka.blogspot.com/?m=1 .

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że Avon ma cynamonową mgiełkę. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest zapach żurawina & cynamon . Na lato nie bardzo ale w takiej dni jak najbardziej się nadaje:)Wypróbuj może tobie też przypasuje. Ja uwielbiam mgiełki z Avon:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)