Olejek kokos &aloes Bielenda

Hej :)

Właśnie przychodzę do Was z moją nowością . Jak się sprawdził i sprawdza nadal opiszę Wam w tym poście :)



Kosmetyk znajduje się w wygodnej butelce z dozownikiem.  Miałam z nich historie na początku użytkowania 😀Nie chciał mi działać przez 2 dni ale potem załapał 😀



Olejek jest przeznaczony do cery odwodnioneji suchej .Moja mieszana cera się z nim polubiła :)

Ma ją  odzywić, sprawić że będzie nawilżona i zmiekczona.
Nie zawiera SLS i SLES.
Zawiera nie tylko olej z kolosa i aloesa ale i kwas hialuronowy.

I jak mi się sprawdził olejek do mycia twarzy ?

Powiem tak jestem z niego zadowolona . Robi to co ma robić czyli myje.  Czuję po nim że moja cera jest nawilżona i miękka. Nie jest jakoś specjalnie tłusty.  Po użyciu wody olej zamienia się w delikatna piankę.  Nie czuję ściągnięcia skóry ani wysuszenia.  A to dla mnie duży plus .

Jestem bardzo na TAK:)

Jakie olejki używacie do mycia twarzy?Mieliście ten ? Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)