Olejek arganowy Marion

Hej :)

Zbierałam się na tą recenzję i myślałam co w niej napisać.



Olejek znajduje się w małej wygodnej buteleczce o pojemności 25ml. Mi psikacz się popsuł już na początku ale radzę sobie:)
Jest on dość wydajny i używam go w sumie do dwóch obszarów na moim ciele.


Jak widać można go użyć na wiele sposobów, co ma duży plus .

Jak go używam ?

Po myciu włosów wcieram go we włosy a najbardziej w końcówki.  I powiem że nie mam ich tak bardzo rozdwojonych.

Stosuję go również na pięty co drugi dzień.  I tu nie wiem sama co mam sądzić.  Nawilża jako tak ale i tak mam twardą skórę.  Ale używam go może mi pomoże bardziej .

Mam zamiar dodać jeszcze go do glinki i nałożyć na nogi . I sprawdzę jak tu mi się sprawdzi .

Ogólnie jestem zadowolona z olejku.  A korci mnie by go na twarz dać. Tylko nie wiem czy nie zapcha mnie.

Jakie macie fajne patenty na olejek ? I używacie taki a może inny ?Jakie polecacie do cery mieszanej i trochę na policzkach naczynkowej?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)