Krem ujędrniający Tołpa

Hej :)

Jakoś do takich specyfików jestem nastawiona neutralnie . Nigdy specjalnie mnie one nie interesowały.

Ten mały gagatek kupiłam na promocji i okazał się że jest nieźle wydajny 😀

Przeznaczony jest dla kobiet w ciąży i po porodzie.  Ale czy warto na to patrzeć.  Mi się wydaje że nie .

Krem ma tylko 50 ml i niby to nie dużo.  Ale jest wydajny i myślę że nigdy go nie skończę 😀

Ma za zadanie silnie ujędrnić pewne partie ciała.  Mam na myśli oczywiście brzuch ,uda i pośladki.  Ja używam go do ostatniej partii ciała.


Krem nawilża napewno ale reszty nie  jestem pewna . Może trochę ujędrnia ale kto go tam wie 😀

Pomimo tego polubiłam go i jest jednym z moich etapów wieczornej pielęgnacji.

Znacie ten produkt? Mieliscie jakieś efekty po nim ?A jak nie po nim to po innych podobnych?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)