Grudniowy ShinyBox

Hej :)

We wtorek dotarło do mnie upragnione pudełko ShinyBox:) Jaka ja byłam szczęśliwa jak zobaczyłam zawartość. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji ciała o wiele bardziej niż kolorówkę.  Wiem że nic się nie zmarnuje :)

A oto przegląd co było w pudełku niespodziance.


Balsam do ciała nawilżający Barnangen 34.99 zł/400 ml
Produkt pełnowymiarowy

Jestem zadowolona z tego balsamu i mam nadzieje że będzie fajny :) Nie mogę się doczekać kiedy go użyje, ale narazie poczeka sobie na swoją kolej :)



Żel pod prysznic Barnangen 24.99 zł /400 ml
Produkt pełnowymiarowy

Och oczka mi się zaświeciły jak zobaczyłam ten produkt 😀 Uwielbiam żele pod prysznic i już go użyłam.  Zapach jest cudowny taki morski i jestem bardzo na tak. Coś czuje że będzie dość wydajny😀


Peeling do ciała bananowy Kueshi
61zł /500ml
Produkt pełnowymiarowy

Już wylądował w mojej łazience i użyłam go 😀 Ma cudowny zapach ale więcej opowiem w oddzielnej recenzji 😀 Jestem zadowolona że akurat dostałam ten zapach. Można było jeszcze trafić na truskawkowy .


Krem zagadka bo w sumie nie bardzo wiem co i jak . Jedynie wiem że to do twarzy 😀
Tu był mix produktów od 10.99 zł do 48 zł.

To cudenko oddałam mamie bo sama raczej nie użyje.


Krem z masłem shea o zapachu pomarańczowym The Secret Soap Store
19.99 zł / 30 ml
Produkt pełnowymiarowy

Uwielbiam kremy do rąk i jestem zadowolona z niego . Maleństwo przyda mi się na wyjazdy i na wakacje 😀Tak narazie trochę mam ich i poczeka na swoją kolej . Średnio lubię takie zapachy cytrusowe w kosmetykach ale dam radę użyć 😀


Pocket energy bar Foods by Ann 3.89 zł/35g
Produkt pełnowymiarowy

To po prostu batonik kokos &banan.  Taka zdrowa przekąska Ani Lewandowskiej. Zjem i tyle 😀



Peeling +maska do dłoni Efektima
2.56 zł/szt.
Produkt pełnowymiarowy

Średnio lubię takie szaszetkowe specyfiki do dłoni.  Wolę krem użyć do nich i tyle :) Ale wypróbuję niebawem jak już mam .


To jeden z prezentów czyli próbka kremu do rąk firmy Orphica.  Wypróbuję z chęcią bo uwielbiam kremy do rąk. Patrzyłam w necie i nie są to tanie kremy .


Jako prezent dodatkowy każda z nas dostała pocztówke pachnąca która nie pachnie 😀Chyba że papierem 😀 To jest ta ostatnia na zdjęciu.  Dostałam aż 4 rabaty do różnych sklepów internetowych . Przejrzę z ciekawości jaki mają asortyment. Najbardziej ciekawią mnie świeczki.

No i to tyle . Bardzo mi się podoba box i jestem zadowolona z kosmetyków.  Są tam same do pielęgnacji ciała a z nich ciesze się najbardziej.

Co Wam się spodobało w boxie? Co już używałyście?

A mój box to wersja XXL.

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. do mnie wczoraj przyszło, ale jeszcze nie zdążyłam rozpakować:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że przyszło tobie przed Świętami 😀Daj znać jak się kosmetyki tobie podobają :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)