Nawilżający balsam do ciała z olejkiem kokosowym Palmer`s

Hej :)

O tak kokos to co lubię najbardziej w kosmetykach 😀 Balsam dostałam na urodziny i odrazu skradł moje serce 😀

Jest on zamknięty w stojącej plastikowej butelce . Powiem tak pod koniec mniej wygodnie wyciska się go z butelki .


Nie zawiera parabenów, flatanów, siarczanów, oleju mineralnego, glutenu i barwników.
Balsam zawiera naturalne proteiny i kwasy tłuszczowe, które mają za zadanie utrzymać zdrogi i promienny wygląd skóry.


A jak z działaniem? Moja skóra nie jest mocno przesuszona i balsam daje rade ja dobrze nawilżyć.  Troszkę ciężko się wsmarowuje w skórę, ale nie jest tak źle . Wchłania się dość szybko . Co dla mnie jest plusem oczywiście :)

No właśnie a co z wydajnością jego . Myślałam że dłużej będę go używała.  Uważam że ponad 2 mc to nie jest źle ,ale nie jest to też jakiś wynik powalający.  Znam balsamy co dłużej się używa 😀

A zapomniałam napisać o zapachu.  Cudowny zapach kokosa który uwielbiam 😀

Sam zapach skradł moje serce a do tego działanie.  Jestem bardzo na tak :)

Polecam gorąco ten balsam :)

A jak u Was jest z balsamowaniem swego ciała? Lubicie go czy jednak nie :)?Jakie balsamy używacie i polecacie?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)