Moje pierwsze pudełko Shinybox by DeeZee Love, Shoes i Magic:)

Hej :)

Zawsze chciałam zamówić sobie pudełko i wreszcie się udało 😊

Powiem tak jestem zadowolona z kosmetyków :)

A  oto przegląd pudełka i moje prywatne spostrzeżenia :)



Tak przesyłka wygląda jaka przyszła do mnie w piątek :)Oczywiście pudełko było jeszcze w jednym pudełku.  I było dodatkowo wszystko zabezpieczone.  Proszę bez podtekstów 😀



Zestaw Jantar pełnowymiarowy zawiera szampon, mgiełke i serum do zniszczonych włosów.
Jestem zadowolona z tego zestawu. Zawsze chciałam wypróbować coś z tej serii i mam teraz okazję 😀
Narazie użyłam mgiełke ale swą opinie wystawię za jakiś czas .

Cena sugerowana przez producenta to 22.59 za zestaw .


Zluszczajaca maska do stóp Purederm.

Hm no właśnie jestem chyba tak średnio z niej zadowolona . Mam już w swej kolekcji ją i jeszcze nie używam.  Można zakupić często maskę w Biedronce i tam swoją też kupiłam . Ale się nie zmarnuje ,oddam ją po prostu :)

Cena sugerowana przez producenta to 12.95 zł .



Maska do włosów My Curls

Maska bazuje na oleju arganowym który lubię i witaminie E.
Moje odczucia względem maski ?Widziałam kiedyś na innych blogach te maski i chciałam ją wypróbować.  Ucieszyłam się że pojawiła się w boxie i do tego w mniejszej wersji :) Mi kosmetyki do włosów idą najwolniej i chodzi tu o odżywki oraz maski 😀

Cena sugerowana według producenta to 45 zł /100g .


Glinka Rhassoul w płytkach zaciekawiła mnie i pierwszy raz mam taki produkt w takiej postaci . Wyprobuję ją do ciała i myślę że na dwa razy mi wystarczy  . Można ją użyć do ciala ,włosów oraz twarzy.

Cena sugerowana przez producenta to 5.90 zł/30 g.



Paleta cieni do Brwi Brow Kit nie zaciekawiła mnie za bardzo i oddam ją dobre ręce.  Albo dam pod choinkę na prezent 😀 Nie używam takich produktów i stawiam akurat brwi na naturalność 😀 Ale wiem że sporo osób lubi takie produkty i używa je z chęcią .

Cena sugerowana przez producenta to 12.99 zł.


Żel pod prysznic Tea Tree ucieszył mnie i sprawił że miałam wielki uśmiech na twarzy 😀 Jak wiecie ja kocham wręcz te kosmetyki i używam ich dużo 😀 Może nie jest to zapach który przypadł mi do gustu ale z chęcią użyję.  Nie każdy z nas lubi zapach drzewa herbacianego. Kto lubi ręką do góry? 😀

Cena sugerowana przez producenta to 15 zł /50 ml.


Automatyczna konturówka do Oczu Twist Matic Eves nie zachwyciła mnie . Nie używam takich produktów . I do tego niebieski kolor ,który nie lubię 😀 Oddam też w dobre ręce.


W pudełku znajdowały się jeszcze dwa dodatki . To Voucher Katalog marzeń na 30 zł i Voucher na nowości Dee Zee 30%. Ja nie skorzystam z nich ale może kto inny . Kto wie 😀

Tak jestem zadowolona z mojego pierwszego pudełka. Mniejsze kosmetyki szybciej użyję i często wolę w mniejszych wersjach . A te co nie używam sprezentuje tym osobom co lubią takie używać.

A Wy jesteście zadowoleni z Shinyboxa? Co Wam przypadło do gustu:)?Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)