Małe zakupki:)

Hej :)

Staram się nie kupować kosmetyków i wykańczać to co mam :) Powiem Wam że udaje mi się i jestem z siebie bardzo dumna :)

Ja używam kosmetyków w swoim trybie i nic na siłę .

A oto malutki przegląd co kupiłam w sumie wczoraj w Rossmannie😀


Dwie rzeczy z tego zdjęcia używam regularnie . Skończyły mi się to i musiałam je kupić :)
Jest to żel do mycia twarzy Isana i pasta do zębów Lacalut aktiv.  Uwielbiam i z chęcią używam ich 😀Tak to moje ulubieńce i zawsze muszą stać u mnie w łazience 😀

Kosmetyk między niby to nowość dla mnie.  Postanowiłam spróbować olejek do mycia twarzy Kokos & Aloes.  Zaświeciły mi się oczka jak zobaczyłam w nazwie właśnie kokos 😀 Jest do odwodnionej cery, ja może takiej nie mam ale mogę przecież spróbować.


Jestem ciekawa tych dwóch pierwszych maseczek.  Wiem że Bielenda wypuściła nową serię i właśnie środkowa maseczka jest z tej serii. Ostatnią maseczkę używałam i w miarę byłam zadowolona .



Polecam bardzo te 3 książki ☺ Jedną mam tak rozłożoną , bo nie chcę zgubić wątku 😀
Lubię taką tematykę w książkach i chętnie czytam je .

I to tyle z nowości 😀 Teraz długo nie będzie nic nowego tak myślę. 

Macie coś z tych kosmetyków? Jak Wam się sprawują one ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)