Szampon do włosów miód i lipa Babuszki Agafii

Hej :)

To mój pierwszy szampon Babuszki Agafii i już wiem że nie jedyny . Naprawdę polubiłam go i moje włosy.



Produkt znajduje się w ciemnej butelce i jest otwierane na klik.  Ma fajną etykietę i od razu wiadomo o co chodzi :)



Można sobie od razu poczytać z tyłu na etykiecie historię szamponu 😀  Szampon sprawia że moje włosy są miękkie w dotyku ,błyszczące oraz ładnie ułożone.  Lubię jak pachną mi miodem i naprawdę zapach jest cudowny :)

Aktywne składniki jak się domyślacie , to miód i lipa .  Zawiera również korzeń mydlicy lekarskiej.

Swoją butelkę szamponu kupiłam w Netto, za nie całe 6 zł.

I to taka sobie mała recenzja :)

A wy jakie szampony do włosów używacie?  Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)