Maseczka do twarzy I 'm Real TonyMoly

Hej :)

Maseczki albo się lubi albo nie :) Wolę te w płatach o wiele  bardziej niż te co trzeba zmywać.  i pewnie większość z Was też woli takie .

Dzisiaj przedstawiam wam maseczkę, którą pierwszy raz w życiu używam. Jest ona koreańskiej firmy TonyMoly.

Z tego co się orientuję mam wersję na rozszerzone pory a ja za bardzo nie mam problemów z nimi .Całe szczęście uff :)



Maseczka jest na bazie czerwonego wina ,co lepsze jakoś specjalnie nie czuję zapachu. Jest ona w płachcie.  Moja twarzyczka jest mała i musiałam ją parę razy poprawiać :)





Nakłada się ją na wcześniej oczyszczoną twarz. Później czeka się od 20 do 30 min relaksując się :) A na koniec zdejmuje się i nadmiar wciera w twarz oraz szyje.

Dobrze że są obrazki bo w ich języku bym nie dała nic przeczytać 😀

A co z działaniem? Może być ale jakoś nie powala.  Znaczy wiecie komuś może przypasywać ale dla mnie to taki gadżet.  Są maseczki o wiele tańsze które działają . Mi tyle co trochę nawilżyła twarz . Może jak ktoś ma rozszerzone pory to pomoże mu bardziej.

Warto wypróbować by wyrobić sobie samemu zadanie o danym produkcie.

Używałyście tej maseczki i innych z tej serii ? Co sądzicie? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ja właśnie zakupiłam paczkę tych maseczek, więc będę testować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)