Kokosowy balsam do ciała Yves Rocher

Hej :)

Pewnie jak dam ten post na bloga to będę już poza domem :)

Dzisiaj napisze o balsamie, który polubiłam po pierwszym użyciu. Jak już wiecie uwielbiam zapach kokosa i wszystko co kokosowe:)


Zapraszam do recenzji :)



Buteleczka balsamu jest nie duża. Spokojnie zmieści się do każdej kosmetyczki na wyjazdy  wakacyjne . Otwieranie jest na klik i dobrze się sprawuje . Wyciska się dość łatwo kosmetyk. Tak i od razu widać o jakim zapachu jest 😁



Balsam to według producenta mleczko . Ale dla mnie to jest to samo . Balsam zawiera wyciąg z kokosa oraz masło karite. Według producenta formuła tego mleczka zawiera aż 96% składników naturalnych. Nie zawiera olejów mineralnych oraz parabenów.

Mleczko czyli jak dla mnie balsam super nawilża.  Po użyciu jego moja skóra jest ukojona.   Mogę nie używać go przez dwa dni a i tak nie będę miała wysuszone skóry.

A ten zapach kolosa powala :) Uwielbiam wąchać ten balsam .

Polecam gorąco go :) Jeden z lepszych jaki miałam :)

A wy jakie polecacie?  Używałyście juz go ? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale na samą myśl, że jest kokosowy bym spróbowała :)
    ----------------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)
    http://www.dobrebozpolski.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)