Mój dzień :)

Hej :)

W tym tygodniu obchodziła urodziny i znowu o rok starsza jestem :)Dzisiaj pokaże jakie prezenty dostałam i jakie kupiłam sobie :) Jestem bardzo zadowolona z nich .



Nawilżający balsam do ciała z olejkiem kokosowym firmy Palmer's chciałam wypróbować bardzo .Byłam bardzo szczęśliwa jak zobaczyłam go jako prezent :) A wiadomo lubię wszystko co kokosowe :)Narazie go nie używałam i poczeka na swoją kolejkę .Ale wiem jedno pięknie pachnie kokosem:)

Krem pod prysznic i do kąpieli Wellness & Beauty zawiera ekstrakt z wanilii i oleju sezamowego. Napewno będzie rozpieszczał moje zmysły podczas kąpieli :) Drugim moim ulubionym zapachem jest oczywiście wanilia :) Tej firmy praktycznie nigdy nie miałam produktów.


Różnej serii Evrē'e byłam bardzo ciekawa a najbardziej właśnie różnego toniku do twarzy. Jak zobaczyłam ten prezencie to zaświeciły mi się aż oczka :)

Różany tonik do twarzy jest akurat do mojej skóry przeznaczony i myślę że mnie nie zawiedzie . Z kolei jego kolega to różany olejek do mycia twarzy.Nigdy nie używałam olejku do mycia twarzy i jestem bardzo ciekawa jak się spisze. Seria poczeka sobie na debiut do wakacji a wtedy napisze Wam jak się u mnie sprawdziły kosmetyki.

Ta saszetka to jakieś plastry do nosa,które składają się z 3 etapów. Wiadomo mi tylko tyle że są z Alliexpress. Nie używałam nigdy ich i jestem ciekawa jak się sprawdzą. Lubię takie wynalazki 😀Są z firmy HolikaHolika i oczywiście z Korei:)



Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli dostałam w prezencie od firmy Yves Rocher z okazji urodzin w sklepie stacjonarnym. Nigdy nie używam tej firmy takich kosmetyków i dlatego jestem ciekawa jego .Dziwnie pachnie trochę ale da się przeżyć :)Zobaczę działanie jego dopiero jesienią :)


Różowa bluzeczka ze spodenkach to piżama. Słodka prawda :)?Podoba mi się i latem z chęcią będę w niej spała:)
Uwielbiam takie fasony bluzeczek jak ta siwa :)I z chęcią będę ją nosiła w cieplejsze dni . obydwie bluzeczki są ze sklepu Pepco .
Na środku leży sobie świeczka :)I juz sobie leży kolo mojej skromnej kolekcji świeczek :)Jest szklana i ma odkręcane wieczko .
 
Te prezenty kupiłam sobie sama :) Bluzki firm  Reserved  i Sinsay uwielbiam .I zawsze jak jestem na zakupach kupuje coś z tych firm .Tym razem padło na moje ulubione fasony.Ta biała ma bardzo duże wycięcia pod pachami i nie każdemu może przypaść do gustu.

I oto wszystkie przerzuty urodzinowe .Może nie jest ich dużo ale się cieszę z każdych :) Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ten tonik evree dzisiaj zdenkowałam - był super, więc mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu tak jak i mi :) Ciekawi mnie ten '3-etapowy' zabieg na nos :D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zostaję na dłużej, bo odpowiada mi tematyka Twojego bloga :)
    Jeśli mogłabym coś doradzić, bo widzę, że jesteś z nami od niedawna to dodawanie większych zdjęć, są bardziej czytelne :) Przy pisaniu wpisu wystarczy kliknąć w zdjęcie i zaznaczyć odpowiedni rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie od takiego niedawana, wybacz dopiero przed chwilą zobaczyłam w archiwum że to niemal rok! :D

      Usuń
    2. Ja jeszcze trochę zielona jeśli chodzi o bloga:) Zdjęcia robię telefonem:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)