Szampony do wlosów

Hej :)

Każdy z nas używa szampony do włosów, jak wiadomo bez nich byśmy nie wychodzili na dwór i kryli się po kątach :)

Ja mam dwa i używam je na przemian. Jeden sprawił że zimą przetłuściły mi się bardzo włosy a drugi odratował je. Chwała mu za to :)

Pierwszy z nich to szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu O HERBAL. Ma za zadanie sprawić że nasze włosy będą mniej przesuszone a zarazem nawilżone. Przywracać ma ich blask i miękkość.Nie zawiera SLES,SLS ,silikonów i barwników. Dodatkowo zawiera oliwę z oliwek oraz proteiny mlekowe.




Czy działa tak i nie. Na pewno sprawił że moje włosy nie są tak suche .Tak inny szampon sprawił że zrobiły się takie i musiałam tym się też ratować. Ale coś za coś. Moje włosy nie przepadają się z tymi naturalnymi szamponami i przetłuścił mi włosy. Blask daję tam jakiś, chociaż moje włosy z natury mają poświatę :)


I jest bardzo wydajny, męczę go już kilka miesięcy  i końca nie widać. I co ja biedna mam zrobić z tym fantem :)


A drugi szampon poleciła mi pani z apteki. I to był strzał w 10 :)

Szampony Ziaji nigdy nie używałam, aż wpadł mi ten w moje rączki. Od razu go polubiłam i zostanie ze mną na długo jeśli włosy moje będą przetłuszczały się.


Zawiera biosiarke i zapach ma coś pomiędzy nią ale zarazem jest lekko słodki. A barwa to już czysta siarka :)

Ogólnie jest to szampon przeciwłupieżowy, ale ja nie mam z tym problemu całe szczęście. Jest też do włosów przetłuszczających się i ze skłonnością do  łojotoku.


Eliminuje objawy i przyczyny łupieżu. Zmniejsza aktywność aktywność gruczołów łojowych.
Poza tym wzmacnia włosy i zapewnia im zdrowy wygląd.


Moje włosy dzięki niemu mniej się przetłuszczają ale stały się trochę suche. I to chyba trochę wina tej biosiarki ,tak mi się wydaje. Są na pewno miękkie i mniej się elektryzują a to dla mnie duży plus.
I jeszcze coś dłużej zachowują świeżość i oto mi głownie chodziło.

Zawiera delikatne składniki pochodzenia roślinnego oraz wymienioną wyżej biosiarke.

Na włosach powinno się go zostawić na 3 minuty ale ja tak nie robię :)

Czy kupię któryś z nich znowu ? Tak i to będzie drugi szampon :)

Mieliście któryś z nich ? Jaki polecacie ? Pozdrawiam :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)