Rękawiczka do demakijażu GLOV

Hej :)

Każda z Was pewnie słyszała o tym produkcie i większość pewnie używała :) Produkt ten kupiłam w tamtym roku ale dopiero teraz używałam. I jest świetny, chociaż dziś rano szczypała mnie skóra wokół jednego oka. W sumie nie wiem czy od tego czy nie.


Rękawice nakłada się na dłoń, moczy w wodzie i delikatnie ,okrężnymi ruchami zmywa makijaż. Następnie myje się ją ręcznie stosując mydło i wodę. Ja myję mydłem w płynie i nic jej nie jest :) A na koniec jak wiadomo odwiesza się ją do wyschnięcia. A i szybko schnie a to jest duży plus :)

Nadaje się do wszystkich typów skóry. Ja mam mieszaną, wiec mi bardzo podpasowała. Pamiętajcie ważność jej wynosi 3 mc. Wiadomo nie jest to długi termin jak na rzecz która nie jest kosmetykiem.

A fajny patent znalazłam do używania jej. Nawet jak nie maluje jej to po myciu buzi żelem używam jej a potem dopiero serum nakładam . I sprawdza się świetnie do tego .Moja skóra jest wtedy jakoś bardziej gładka i jeszcze bardziej nawilżona :) To taki lekki peeling dla mojej cery :)

Na
prawdę usuwa makijaż i to pełny. Byłam w szoku za pierwszym razem po użyciu jej .Bo jak to  taka nie pozorna rękawica a robi lepsze cuda niż płyny i żele do zmywania makijażu.

Polecam tą rękawica to cud naprawdę :) A Wy też ja używałyście i co sądzicie o niej :)?Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Parę razy o niej słyszałam, ale chyba jestem staroświecka w dziedzinie kosmetyków, makijażu i wszystkiego co z tym związane. Szczerze mówiąc chyba nie mam zamiaru skorzystać, bo nawet nie maluję się tak bardzo, żeby mieć kiedy ją używać i pewnie z tych trzech miesięcy raptem miesiąc bym jej poużywała. Pozdrawiam :)

    www.agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)