Och te promocje :)

Hej :)

Ręką do góry kto dziś  był w Rossmannie:) Ja byłam i chciałam kupić paletkę jedną, ale nie ma już ich szafy w sklepie. Pech co :)?

Ale kupiłam inne nowości dla mnie :)



Uwielbiam produkty do ust i w sumie codziennie używam ich :) Błyszczyk Wibo to niby powiększacz do ust .Zobaczę czy powiększy mi coś, bo do takich produktów jestem średnio nastawiona.Ale jak blyszczyk myślę że będzie ok i ma fajny zapach :)

Oczywiście podróbkę znanej pomady musiałam sobie te i powiem jest ok .Pierwszy raz w życiu użyłam i kupiłam coś matowego . Moje usta są zadbane,więc po jej użyciu nie wysuszyły  mi się.

Tego małego gagadka nie musze przestawiać, bo większość go  ma i pewnie zna.  Dla mnie to nowość i z chęcią go wypróbuję :)






Zakochałam się w tej paletce, to moja pierwsza  to co się dziwić :) Podoba mi się bardzo pudełko, jest takie dziewczęce :) I do tego lusterko i kolory cieni jakie lubię. A co jeszcze nie cieszy :)? To że nie są to mocne cienie.Ja preferuję lekki makijaż .




   

Rozświetlacz do twarzy nigdy nie miałam w swojej kosmetyczce:) Ale z chęcią wypróbuję ten z firmy Lovely. Podobno jest dość dobry :) Jestem bardzo ciekawa jego :) 


Pierwszy mój pędzel do powiek .Spodobał mi się i dokupilam go :) Zobaczę jak będzie się malować nim i czy dam radę :)

A Wy co kupiłyście na promocji w Rossmannie :)?  Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)