Moje produkty do wieczornej pielęgnacji ciała

Hej :)

Jak wiadomo każda z nas używa paru kosmetyków wieczorem do kąpieli i po. Ja zazwyczaj do około 8 używam ,może wydawać się to dużo. Ale tak nie jest :)

Na pierwszy ogień idzie Naturalny oliwkowy płyn do higieny intymnej Ziaja. Uwielbiam te płyny i do tego każdy wariant. Jedyne to płyny które używam od kilku lat i nie zamienię na żaden inny. Jeśli coś mi pasuje to po co mam zmieniać prawda :)?



Teraz używam Żel pod prysznic z naturalnym peelingiem z orzecha kokosowego Cien. W miarę fajny jest, chcoaż ja wolę żele bez drobinek .Ale kupiłam go we względu na to że jest kokosowy a ja kocham wszystko co ma w nazwie kokos :) Nawet fajny ten zdzierak i lekko sunie po skórze .


I mój ulubieniec Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu Isana Young wersja różowa. Powiem tak dla mnie jest świetny a to coś znaczy jeśli powracam do niego po każdym pustym opakowaniu :)


Wielkie nie powodzenie ,ale muszę użyć go do końca . Na szczęście mam go na dnie już i nie będę musiała go męczyć. Chodzi o nie wypał czyli Balsam pod prysznic Buttermilk  cream Isana. Nie ma jak to moja ukochana Nivea.


A do nóg używam teraz mini próbki kremu do suchej,zrogowaciałej skóry  Seni care. Fajny kremik i nie wiem co więcej o nim napisać. Może to że jest wydajny i może nie bardzo radzi sobie ze skórą pięt jeśli macie bardzo zniszczone. Ale nawilża mi w miarę nogi i tyle w tym temacie. Zapach ma też specyficzny.

Mam jeszcze na wykończeniu malinowy balsam do ciała Isana. Tak u mnie jest z takim balsamami w takiej formie ,że długo schodzą u mnie .Ale muszę go wykończyć i dopiero wtedy kupię moją Nivea.


Jeszce kremy używam do twarzy ,ale to już w innym poście będzie o nich :)

A Wy co używacie i polecacie ? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Polecam krem do biustu Dr Irena Eris - pisałam o nim ostatnio na blogu nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam twoją recenzję i zaciekawił mnie ten produkt pomimo że nie używam do tej części ciała ich :)

      Usuń
  2. Moja dziewczyna co drugi, trzeci dzien wieczorami uzywa maseczke ze spiruliny :) ..chodzi tak na zielono poznie kilka minut i wez tu sie nie przestrasz wieczorem ;) ale pozniej po zdjeciu bardzo zachwala skore

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam firmę ziaja i mam kilka produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. My możemy polecić maski i kremy od Origins, czy olejki z Mokosh :) Teraz stawiamy przede wszystkim na naturalne i mineralne składniki w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O brzmi ciekawie :)mi nie podchodzą naturalne szampony.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)