5-dniowa kuracja nawadniająca :)

Hej :)

Pewnie się zastanawiacie co się kryje za tytułem postu :)

Dzisiaj pocztą dostałam próbki 5-dniowej kuracji nawadniającej Mixa. Nigdy nie używałam kremów tej firmy i byłam bardzo ciekawa. Słyszałam o nich że są dobre . Och ta blogosfera :)

Dostałam w formię książeczki rozkładającej się . W środku są próbki i każda jest na jeden dzień. Co mi się podoba jest opisane co i jak. A co lepsze pisze też jak dbać o naszą buzie :) Oczywiście każda z nas wie co i jak . I każda lubi co innego jak i nasza cera.






Krem jest do skóry odwodnionej,normalnej i wraźliwej. Cóż ja mam bardziej mieszaną cerę ,ale z chęcią wypróbuję ten krem . A może przypadnie mi do gustu. kto wie :)


Krem ma żelową konsystencję ,podobno szybko się wchłania , bez lepkości na skórze. Pożyjemy,zobaczymy :) Wiecie sami jak to producenci obiecują nam różne cuda :)

Skóra po nim jest nawodniona,gładka i świeża . I oto mi chodzi głównie :)



Podoba mi się że jest hipoalergiczny. Chociaż mnie mało co uczula . Mam to szczęście prawda :)?

Mixa HYALUROGEL wzbogacony jest w kwas hialuronowy a moja skóra w miarę go lubi .

Więcej napiszę o nim jak go wypróbuję. Jestem bardzo ciekawa go :)

Znacie go i używałyście ? Co sądziie o nim i o kremach z tej firmy ? Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)