Żel pod prysznic Dusch Gel Orchidee

Hej :)

Dzisiaj przychodzę z postem innym niż zazwyczaj :) Mało piszę w oddzielnych postach o żelach, bo wszystkie mają podobną  formułę.

Dziś opiszę dla Was żel Niemieckiej firmy i tak nigdy nie miałam go :)

Dostałam go w prezencie :)



Żel jest w opakowaniu w jakich większość znajduje się żeli. Mi przypomina Balea ale jest jedno ale oczywiście :) Balea mają bardziej kolorowe opakowania . Te opakowanie jest dziewczęce :) Wiecie kolor różowy wpadające w jasny fiolet :) Ja tak go postrzegam :)

Zapach ma przyjemny i nie nachalny. Pachnie lekko kwiatowo i mi ten zapach pasuje . I chyba sama orchidea ma taki zapach :)Jest troszkę słodki co mi bardzo pasuje :) Polubiłam się z tym żelem i z chęcią bym wypróbowała inne z tej serii.



Kolor ma różowy.  O tak lubię ten kolor :)

Pieni się dobrze jak to żel :) Robi to co ma robić czyli myć i umilać czas spędzony w łazience :)

I to by było na tyle :) Mieliście ten żel albo inny z tej serii ? Jakie polecacie ? Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Wypróbuję :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację :) też zaobserwuję:)

      Usuń
  2. Fajniutki jest jak ktoś lubi kwiatowe ale nie za mocne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wymagam wiele od żelu, więc pewnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)