Dzisiejsze małe zakupy :)

Hej :)

Dzisiaj miałam nic nie kupywać a że byłam w mieście gdzie jest większa Galeria to kupiłam:) Dla mnie to nowości :)

A oto one :)



Maseczka TonyMoly w płacenie nigdy nie miałam ale zawsze chciałam spróbować. A że lubię takie maseczki to z chęcią wypróbuję :)






Żel do ciała tej firmy nigdy nie miałam a do tego uwielbiam myć się żelami:) Firma Cowshed  coś Wam mówi?  Bo mi nic :) Kupiłam go na przecenienia :)


Naturalne modelka uwielbiam tylko jeszcze żebym się nimi myła:) A kulę do kąpieli to się użyje :)

A na koniec to co zawsze chciałam spróbować :)


Tak to makaroniki o smaku pomarańczowym :) Mniam uwielbiam :)

Wiem będę zmniejszała ilość kosmetyków ale te szybko użyje :)Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)