Cedrowy scrub do stóp Babuszki Agafi

Hejka:)

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu , który używam już parę miesięcy :)

Cedrowy scrub do stóp przeznaczony jest do suchej skóry. Oparty jest  tradycyjnej syberyjskiej  recepturze. Doskonale usuwa martwy naskórek ,nawilża oraz odżywia skórę.

Zawiera takie naturalne składniki jak cedr syberyjski,porzeczka czarna,rokitnik zwyczajny,sól rapa.



Czy jest dobry ? To kwestia gustu, jeśli ktoś woli mocne zdzieraki to ten mu nie podpasuje. Jest on z tych lekkich. Bardziej mazia się nim po stopie i nie czuć mocnego ścierania. Mi to nie przeszkadza i przypadł mi bardzo do gustu. Chociaż wiem że są lepsze kosmetyki w tej kategorii.




Uwielbiam jego zapach jest lekki i przyjemny . I mój nos nie cierpi na tym :) Pachnie mi trochę lasem ,ale to moje oczywiście odczucia :)
  
Jest dość wydajny, a ja nie oszczędzam go .Ubolewam jedynie że krótki termin ma i muszę szybko do użyć. A tak to bym się cieszyła nim dłużej .Kupiłam go na jarmarku rok temu i muszę znowu czekać aż do września :) Wiem jedno jak go zobaczę znowu to wpadnie w moje ręce i wyląduje znowu w łazience : )

Jakie lubicie produkty z tej kategorii? Jaki możecie mi dobry polecić ? Używaliście już jego i co sądzicie ? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Z tej firmy mam szampon i jestem zachwycona. :) O kremie nie słyszałam ale może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szampon jeszcze nie miałam, czas wypróbować chyba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)