Moja pielęgnacja rąk zimową porą:)

Hej:)

Przychodzę do Was z postem po dłuższej przerwie:)Mam nadzieję że trochę stęskniliście się:)

Moja pielęgnacja dłoni wyglądała różnie :)A to zapomniałam krem kupić, a jak już kupiłam  to zapomniałam że trzeba go używać:) Ale w tym roku postanowiłam że moje dłonie będą ładnie się prezentować.Co roku zimą borykamy się z przesuszeniem im a co za tym idzie pękają mi.

Dwa kremy pomogły mi się z tym uporać na przełomie jesieni i zimy :)
A oto one :)




Powiem tak lepszego kremu jeszcze nie spotkałam :)Kocham wszystko co zawiera kokos:) A jak zobaczyłam w Naturze na półce go to musiał być mój :)
Dla mnie samej pięknie pachnie i każdemu moim zdaniem przypadnie ten zapach do gustu.Nie jest mdły ani chemiczny. Pachnie dla mnie takim olejem kokosowym ale troszkę bardziej intensywnym.
A jego działanie jakie jest ?Rewelacyjne :)
Używałam go tylko tylko na noc,we względu na to ze jest bardziej treściwy i tłusty. Ale co mi się podoba w nim ze dość szybko się wchłania. Moja skóra na dłoniach czuje jego moc i naprawdę nigdy nie miałam ich w tak dobrym stanie.
Producent pisze że głęboko nawilża hm czy nawilża głęboko moim zdaniem nie do końca. Ale to każdy z Was musi stwierdzić.
Mi on odpowiada i mam zamiar kupić sobie drugie opakowanie.Cenowo juz troszkę gorzej  to wypada.Krem kosztuje 15 zł i to mój najdroższy krem w życiu. A przepraszam jeszcze mam Eos:)

A do drugiego kremu musiałam się przekonać i nadal tak jest.




Krem jak krem ani specjalnie nie nawilża ani nie robi krzywdy specjalnej. Ale polubiłam go za zapach i to że szybko się wchłania. Używam go w dzień i on pomaga mi też w pielęgnacji. Dzięki niemu moje ręce w dzień nie są tak przesuszone a to duży plus. Zapach jego przywołuje mi wiosnę i najbardziej nadaje się właśnie w tym okresie. A wiadomo jak ktoś ma bardzi dłonie przesuszone to nie bardzo pomoże. Polecam go ale żeby używać dodatkowo na noc bardziej treściwe kremy.

Następne kremy czekają w kolejce na użycie i myślę że sporo ich użyje w tym okresie:)Te dwa mam na wykończeniu ale myślę że jeszcze wrócę do nich:)
Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)