Wygładzający scrub do stóp Mięta i Aloes Avon

Hej :)

To mój pierwszy scrub do stóp którzy skończyłam do dna :) Zazwyczaj to wyglądało tak że nie było czasu albo chęci. Tym razem spodobał mi się ten mały gadatek i jego zapach.Co dziwne bo nie lubię mięty ani aloesu.

Przedstawiam Wam wygładzający scrub do nóg Mięta i Aloes Avon :)
Gro

Polubiłam go i gdy bym miała dojście do katalogów Avon to bym zamówiła. Produkt jest zamknięty w tubce i jako zamknięcie ma nakrętke. Zapach ma dla mnie świezy i nie nachalny dla mojego nosa :) Dokładnie nie wiem czy pachnie bardziej miętą czy aloesem. Bardziej bym się skłaniała ku temu że pachnie mi mieszanką ich i podchodzi mi pod ogórka. Naprawdę pod warzywo o nazwie ogórek :)


Ja zawsze nakładałam produkt pod prysznicem i gdy miałam mokre stopy. Wiem napewno lepsze efekty by były gdy bym nakładała go na suche stopy.

Produkt w sam sobie fajny jest,chociaż nie zauważyłam by coś specjalnego robił z moimi biednym stopami. Lubiłam go pomimo że nie sprawił jakoś dużo dla moich stóp. Po prostu taki sobie przyjemniaczek z niego. Bardziej nadaje się dla mniej wymagających stóp.


Jak widać na zdjęciu jest taki biały pochodzący pod pół przezroczysty. 


Zatopione są malutkie kuleczki w nim które fajnie drapią skórę ale są też delikatne.

Polecam każdemu nawet dla samego zapachu :)
Miałyście do czynienia z nim już? co sądzicie o nim? Czekam na komentarze i pozdrawiam w zimny wieczór :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)