Niespodzianka :)

Hej:)

Pierwszy raz w życiu postanowiłam za przykładem innych blogerek zamówić próbki kosmetyków. Jakie dla mnie było zdziwienie i szczęście ze w kopercie dostałam kosmetyki :)Wiecie myślałam że nie dostanę ich.Ale jak widać firma jest bardzo rzetelna i to się chwali.


A co dostałam zapraszam poniżej :)



Oto one 20 ml nie jest może za dużo ale zawsze można sprawdzić czy dany kosmetyk nam podpasuje.



Tego produktu jestem bardzo ciekawa. Uwielbiam balsamy pod prysznic i tego lotosu jestem bardzo ciekawa. Może będzie lepszy niż mój ulubieniec z Nivea,a może taki sam dobry jak on :)


Krem jest dla suchej i zrogowaciałej skróty czyli w sam raz dla mnie:) Moje pięty naprawdę są biedne zawsze,wiec z chęcią wypróbuję go na nich. Może go pokochają, kto to wie :)



Ten balsam tez mi się przyda bardzo. Nowy balsam pod prysznic  sprawił że mam przesuszone nogi. Mam nadzieję że ten balsam pomoże mi.

I to by było na tyle .Mało w próbkach jest może kosmetyku danego ,ale jestem bardzo zadowolona. Z chęcią wypróbuję je :)

Dziękuję firmie TZMO SA w Toruniu za przesłanie mi ich :)

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)