Krem do rąk Korana

Hej :)
Jakiś czas nie pisałam ale już jestem :)
Pewnie większość z Was boryka się z przesuszeniem dłoni w chłodniejsze dni. Ja w takim okresie mam w strasznym stanie dłonie. Używam wtedy kremów by ukoily moje dłonie.

Teraz używam tego kremu,ale w kolejce mam jeszcze 3 inne.
Tak jak nie lubię cytryny,to w tym kremie ja uwielbiam :)



Krem jest zamknięty w tubce tak jak większość kremów. Wolę jak się otwiera na klik a nie że odkręca się pokrywkę.



Jest lekki i dobrze się wchłania.Nie lubię kremów które długo zalegają na dłoni.Wyprodukowany jest na bazie naturalnego wosku pszczelego i jest o zapachu cytrynowym.Dla mnie zapach jest lekki i dla tych co nie lubią cytryny będzie super.Po jakimś czasie czuć warstwę ochronną ale nie przeszkadza mi to.Po jego aplikacji mogę dotknąć inne rzeczy i nie będą mi się kleić ręce.Zabezpiecza ręce przed przesuszeniem, pękaniem oraz łagodzi podrażnienia.Powiem tak gdy by nie ten krem moje ręce by były koszmarne.Zalecany jest jak większość kremów,by go użyć po wizycie przy umywalce :) Chroni przed wiatrem i mrozem.


Przed chwilą posmarowałam ręce i  piszę na tel :)Konsystencja mi się podoba i następnym razem kupię sobie znowu ten krem.

Jakie używacie kremy ?Mieliście ten ?Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)