Intimakonwalia płyn do higieny intymnej Ziaja

Hej :)

Pewnie każda z nas kiedyś stanie przed dylematem używać płyn intymny czy nie.Wiadomo te części są wrażliwe i musimy o nie dbać,by opłaciły nam się zdrowiem na długie lata :)Jak byłam młodsza to przyznam się nie przywiązywać uwagi do tego.Z biegiem lat postanowiłam zadbać o jedną z najcenniejszych sfer ciała u kobiet.

Mam jeden ulubiony płyn do higieny intymnej który użyłam juz sama nie wiem ile razy. Pewnie jak bym połączyła to przewinęło się dużo buteleczek :)




Przestawiam Wam mojego ulubieńca :)

Ma zapach konwalii i naprawdę jest lekki to zapach ,który nie odpycha.Dzieki temu płyn używa się z przyjemnością :)
Płyn zawiera kwas mlekowy,prowitaminę B5 oraz łagodne substancję myjące pochodzenia zwierzęcego. Oczywiście nie zawiera mydła.


Od kiedy go używam nie podraźnił mnie ani razu ,wiec obietnica producenta jest dla mnie dużym plusem :)Myje tak jak powinien, a wyjątkowo w te dni kiedy mamy dość wszystkiego. Czuję się po jego użyciu czyta i świeża tam.Polecam każdemu :)

Jeśli nie wiecie co użyć, to polecam gorąco :)Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)