Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu czyli Isana young

Hejka:)
U Was też taka pogoda zmienna że chce się Wam zaszyć w domu z gorącą herbatą i nic nie robić :)?Jeśli tak to zapraszam do nowego postu




Dzisiaj przedstawię Wam mój ulubiony żel do mycia twarzy firmy Isana.

Żel  znajduję się w tubce i ma miły desing dla oka.Żel dobrze sobie radzi z oczyszczeniem buźki.Jeśli chodzi o demakijaż to jeśli maluję się to żel używam przed zmyciem makijażu.I dzięki temu nie muszę urzerać się z najmniej lubianą przeze mnie czynnością.Żel używam wieczorem do mycia buzi,gdyż nie maluję się codziennie tylko na okazję.





Ten mały gagatek dobrze sobie radzi z myciem naszych pięknych twarzy:)Nie wysusza,nie podrażnia i nie ma uczucia ściągnięcia skóry.Jest wydajny,pomimo że słabo się pieni.Najważniejsze ni trzeba go duży użyć by umyć buźkę.Konsystencję ma żelową i do tego gęstą,zapach ma świeży co mi odpowiada.Wiecie nie lubię śmierdzących kosmetyków:)Swój żel kupiłam w Rosmannie,bo tylko tam można go dostać.

Dla mnie to jeden z lepszych produktów do twarzy i do tego nie drogich.Bo nie całe 8zł to ni zawrotna kwota za dobry produkt.To już moje 3 opakowanie i nie ostatnie,:)

Czy używaliście już tego żelu?Co sądzicie o nim?Jakie żele używacie ?Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)