Szczotka do włosów Tangle Teezer

Hej :)
Przychodzę do Was z nowym postem i do tego nie kosmetycznym :)

Dzisiaj opiszę Wam moją ulubioną od prawiw 2 lat szczotkę do włosów.A mowa tu o znanej i lubianej przez większość blogosfery Tangle Teezer.


Moja szczotka troszkę już przeszła ale coż jak parę razy się nią czeszę włosy.I tak parę razy mi upadła na podłogę :)

Powiem Wam tak,zawsze używałam szczotki z rączką a tu pojawia mi się w domu wersja bez nie.Tak i do tego jeszcze doszło że miała dziwny kształt.Obsługa jej poszła mi dobrze ale musialam przyzwyczaić się,że ta szczotka nie ma rączki :)


Co odróżnia jeszcze szczotkę do wlosów Tangle Teezer od innych ?Oczywiście poza
 kształtem.Ma ona elastyczne można powiedzieć włoski,które dopasowują się do naszych włosów.
Szczotki mają różne kolory i warianty.Każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja poluję na wersję Angel.Słyszeliście o niej?Ma cudowne skrzydła:)Z tego co się orienyuję jest wersja biała i czarna.

Powiem tak albo się tą szczotkę lubi albo nie.Mi dzięki niej włosy nie elektryzują się jak kiedyś.I nie wyobrażam sobie mieć innej szczotki niz ta.Ale kazdemu z Was zostawiam wybór co wolicie.Jakie używacie szczotki do włosów :)?

A i jeszcze mity szczotka nie nabłyszczy Wam wlosów,nie sprawi że będą mniej wypadać albo co lepsze szybciej rosnąć.

Tak dzisiaj też będzie drugi post ale wieczorkiem:)Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)