Parę faktów o mnie,-co lubię co nie :)

1.Lubię słodycze,wręcz kocham je :)
2.Zupki-o tak w każdej postaci :)
3.Internet-ale kto z nas nie lubi go no kto łapki do góry .
4.Czytać-o tak książki gazety uwielbiam.
5.Moja miłość do seriali jest wielka-Słodkie kłamstewka,The100 i tym podobne.
6.Muzyka-bez niej nie mogę żyć.
7.Konie-tak uwielbiam te zwierzęta.
8.Pływanie-wiecie jak to jest wylegiwać się nad jeziorami :)
9.McDonalds-o każdy z nas go lubi :),
10.Zakupy-dzięwczyny to ubustwiają i ja też oczywiście:)
11.Lato-o tak słoneczko,plaża i czego chcieć więcej.
12.Kosmetyki-wiadomo :)
13.Ubrania-o to każda z nas lubi :)
14.Wzdychać do idoli-no przyznać się kto z Was tego nie robi :)
15.Motory i samochody-lubię szybkość.
16.Tatuaże-u innych nie u siebie.
17.Farbować włosy-lubię być jak kameleon.Jak to się mówi kobiety zmienne są :)?
18.Herbata-wieczory z nią najlepszą są.
19.Rower-lubię czuć wiatr we włosach.
20.Nie lubię paru zup,-flaki,czernina,grzybowa,rybna.
21.Nie lubię ryb i grzybów.
22.Nie lubię hejterów-pewnie każdy z nas nie lubi ich.

Ogólnie to parę faktów o mnie :)Więcej rzeczy lubię niż nie lubię :)

A wy co lubicie a co nie:)?Czekam na komentarze Wasze:)Pozdrawiam :)






Komentarze

  1. O mnie znajdziesz na moim blogu, na który Cię serdecznie zapraszam. :) Zostaw coś po sobie- będzie mi miło ;)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)