Nivea Silk Mousse-najlepszy mus do mycia ciala na świecie :)

Uwielbiacie tak jak ja różne żele pod prysznic i inne wynalazki z tym związane?:)Bo napewno tak jak ja to wy też uwielbiacie słodkie zapachy żeli :)A oto przedstawiam Wam nowość na rynku polskim jedwabisty mus pod prysznic firmy Nivea :)

Mus ma dla mnie postać pianki do golenia dla mężczyzn :)


Mus bardzo dobrze rozprowadza się po ciele i jest lekki co mi bardzo pasuje.Ma subtelny ładny zapach.Jak domyślam niektórzy nie lubią mocnych zapachów,a ten mus napewno im sie spodoba.We względu na to ze to nie jest jak w przypadku zwykłych żeli konstytencja,żel powinnien długo zagościć u nas w łazience i cieszyć nas pod prysznicem :)Mus nie uczula,nie podrażnia ani nie wyszusza,oczywiście jeśli ktoś nie ma bardzo suchej skóry.Ja i tak po myciu używam balsamu więc sami wiecie nie wiem jak skóra zachowuje się po samym musie.Jeśli znacie mus napiszcie czy potrzebny jest balsam po jego użyciu:)

Pewnie każdy z Was wie jak użyc tego musu.Ale ci co nie wiedzą podam instrukcję na zdjęciu poniżej :)

I to by było na tyle.Mam nadzięje że spodobał się mój pierwszy wpis:)Piszcie komentarze i to co mam poprawić by blog był lepszy :)Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Mam zamiar kupić ten produkt ! Wydaje się ciekawy. Na pewno moim zdaniem jest to kreatywny wynalazek kosmetyczny tego sezonu :)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)