Najlepszy wynalazek do włosów czyli suchy szampon Batiste :)

Hej :)
Przychodzę do Was z nowym postem.Dzisiaj opowiem Wam o suchym szamponie do włosów Batiste.
Wiele z nas ma ten sam problem co ja.Wstaję rano a tu nie umyte włosy i tragedia gotowa :) I co zrobić w tym momencie gdy nam się śpieszy a nie mamy czasu by umyć włosy i wyszuszyć je do tego :)I tu przyjdzie nam z pomocą szampon suchy do włosów Batiste.


Szampon jest świetny gdy nie mamy czasu umyć włosy lub chcemy je tylko odświerzyć przed wyjściem.
A właśnie jak go się używa :)
Należy wstrząsnąć opakowaniem i rozpylić u nasady włosów z odleglości ok.30 cm.Potem przez kilkanaście sekund wmasować produkt we włosy,aż znikcie biały proszek czytać skrobia :D Oczywiście jak to ja inaczej to robię :)Biorę ręcznik i ręcznikiem wcieram ten biały proszek we włosy A potem już tylko należy ułożyć włosy według waszego gustu.


Szampon wygląda jak dezodorant ma slodkie opakowanie i super zapach :)Ja akurat w tej chwili używam szampon o zapachu tropikalnym.I to już moje 3 opakowanie :)Jeśli ten produkt sprawia że włosy są puszyste,świerze,uniesione od nasady,ładnie pachną to czego więcej nam do szczęścia potrzeba :)Batiste kupiłam w Rosmannie,jeśli nie mylę kosztował około 15 zł.Oczywiście najlepiej czekać na przeceny :)
I to by było na tyle :)Mam nadzieję że spodoba Wam się mój post i dacie komentarze :)Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)