Moje nowości :)

Hej :)
Dziś przychodzę do Was z postem kosmetyczno-ubraniowym.Pokaże co kupiłam w ostatnim czasie na jarmarkach i w sklepach  i co dostałam:)
Kosmetyków w większości tych nie używałam i są dla mnie nowością.



Muszę o stopy zacząć bardziej dbać,wieć parę rzeczy zakupilam do tej partii ciała.
Pierwszy raz mam kosmetyk rosyjski,zobaczę jak się sprawdzi.
Aromatycznych pastylków do nóg nigdy dosć.Lubię w ten sposób rozpieścić swoje stoopy :)
Jeden z kremów boję się użyć,powiem Wam później czemu.


Kocham żele i mam zawsze ich pod dostatkiem :)Te firmy znam i używam.Każdy zapach kocham od nich a kokosowe najbardziej :)Jedynie żel Cd pierwszy raz będę używała.


Tak a oto kosmetyki do wlosów.Zazwyczaj używam tylko szmponu do nich i nic innego.
Szampon z Balea lubię i miałam też inne już wersję.
Następny kosmetyk rosyjski,który może być za mocny dla mnie.Wiecie zły wariant kupiłam jego :)
A Maske pierwszy raz mam.Lubicie ją i co sądzicie o niej ?


Szaszetki zobaczę jak się sprawdzą.Co mieliście już z nich i używaliście ?



Do twarzy kosmetyki używam kiedy sobie przypomnę czytać kremy :)
Maseczkę z Avonu już używam i krzywdy mi nie zrobiła.
Beauty box z Lirene zostawię sobie na wyjazdy.Dostałam go w sklepie stacjonarnym i lubię mini produkty :)
Krem z Balea to dla mnie nowość.Nigdy nie używałam z tej firmy produktów do twarzy



Dezodoranty jak pewnie każdy z nas używam codziennie.
Używam teraz innej wersji dezodorantu z Balea i powiem że mi odpowiada.
Perfumetkę kupiłam przy likwidacji pewnego sklepu.I lubię takie formy perfum nawet jak nie są oruginalne :)



Zakochałam się w mydłach :)
Te dwa pierwsze produkowane są w Marsylii.
A oliwkowe mydło mam z jarmarku i jest też naturalne.
Lubię najbardziej takie mydła :)


Nigdy nie miałam nic z tych firm,więc się cieszę że będę mogła je wyprobować.
Gorzej będzie z mleczkiem do demakijażu twarzy,bo nie maluję się na codzień.A z tego co wiem nie ma długiego terminu.


Dezodorant w takiej formie nie używam,ale cóż prezenty nie raz są nie trafione.
Reszte kosmetyków użyję z przyjemnością.

I to by było tyle z nowości kosmetycznych :)Mało prawda :)?

A teraz ciuchowe.Tylko jedna bluza mi się zapodziała gdzieś i jej nie zaprezentuję tu :)


Dwie bluzki kupiłam na festynie a na dole z Pepco :)

I to wszystko co chciałam pokazać :)Co lubicie z kosmetyków?Jakie macie nowości w kosmetyczkach u siebie ?Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)