Mój wieczorny rytual urodowy...

Hej :)
Przychodzę dziś z obiecanym postem.Dzisiaj postanowiłam napisać Jak dbam o siebie wieczorem czyli podczas prysznica :)


Oto moje kosmetyki wieczorne :)I tak moje ulubione,niektóre używam kilka lat i miałam pełno ich już.

Żel do higieny intymnej Ziaja o zapachu konwalii.Pierwszy raz mam tą akurat wersję,ale wiem że będzie tak samo świętna jak inne wersje żeli.

Żel do mycia twarzy już opisywałam i naprawdę jest świętny.


Mus do ciała Nivea też juz opisywałam i kocham używać go pod prysznic :)


Balsam do ciała pod prysznic Nivea-wszystkie wersje uwielbiam tego balsamu i nie liczę już ile miałam ich :)Akurat ten kosmetyk nawilża moją skórę więc jest bardzo dobru dla mnie.Uwielbiam jego zapach :)


Żel pod prysznic-żel jak żel,ładnie pachnie i myje.Od żeli nic innego nie wymagam :)

A jak już wyjdę w wanny używam kremu do stóp.Ma problematyczne ale jakoś żaden krem mi nie pomaga.Dziwne to co nie :)?No tak lubię nie regularnie je używać.


Teraz używam taki krem i ten się staram używać dość regularnie :)A oto krem  na pękające pięty firmy Farmona.

I oto tyle z mojego rytuału wieczornego.A wy co wieczorem używacie do kąpieli i po :)?Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)